Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

Przez Moje ING zgłosiłem, ale kiedy mniej więcej ta aktualizacja będzie?

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 121 z 159 (13 553 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

Wstępny przewidywany czas wprowadzenia aktualizacji do Mojego ING Mobile dla Windows Phone to przełom czerwca i lipca.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 122 z 159 (13 547 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

I do tego czasu nie będzie mozna pobierać pieniędzy z konta?! Zrezygnowałem z karty a za pobieranie w oddziale jest prowizja.

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 123 z 159 (13 545 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

Nie jestem w stanie zagwarantować wyprowadzenia tego błędu wcześniej. Proponuję mimo wszystko do jego wyprowadzenia zamówić kartę płatniczą do konta i za jej pomocą wpłacać i wypłacać gotówkę. Nasze bankomaty oraz sieć bankomatów PlanetCash są bezpłatne bez względu na ilość wypłat gotówki. Wypłata z bankomatu obcego tak jak w przypadku BLIKa jednorazowo w miesiącu rozliczeniowym jest bezpłatna. Przepraszam za utrudnienia.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 124 z 159 (13 536 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

Od kilku dni jest probllem z logowaniem do aplikacji. Kólko się kręci a później jest tylko biały ekran. Ponowna instalacja nie rozwiązała problemu

Odpowiedz
0 Lajków
lookrecja82
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
12-05-2017
Wiadomość 125 z 159 (13 188 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

Wyłącz wszystkie aplikacje, które pracują w tle. Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z infolinią pod numerem (32) 357 00 69.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 126 z 159 (13 153 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

Wstępny przewidywany czas wprowadzenia aktualizacji do Mojego ING Mobile dla Windows Phone to przełom czerwca i lipca.
Czy już wiadomo kiedy zostanie udostępniona aktualizacja dla aplikacji Moje ING dla telefonów z Windows 10 Mobile?
Odpowiedz
0 Lajków
nismo
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
18
3
06-07-2017
Wiadomość 127 z 159 (12 627 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

Planujemy ją udostępnić w przyszłym tygodniu



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
802
173
04-09-2015
Wiadomość 128 z 159 (12 480 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

Dziękuję za odpowiedź. Jestem ciekawy jakie nowości i usprawnienia pojawią się w przyszłotygodniowej aktualizacji.

Odpowiedz
0 Lajków
nismo
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
18
3
06-07-2017
Wiadomość 129 z 159 (12 475 wyświetleń)

Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone

Potwierdzanie operacji BLIK PIN'em nie działa także na:

Lumia 640 LTE

Windows 10 Mobile wersja: 1703, kompilacja 10.0.15063.414

Aplikacja Moje ING: 2.0.2

Odpowiedz
0 Lajków
Michal_
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
07-07-2017
Wiadomość 130 z 159 (12 329 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Awaria wpłatomatu

Chcialam wpłacić pieniądze na konto. Po włożeniu ich do wplatomatu,wpisaniu kwoty jaką chce przelać czyli 2700zl, wplatomat przy liczeniu nagle sie zatrzymał i wyskoczył komunikat o awarii. Dostałam k...

13-06-2025
Re: Decyzja negatywna - odwołanie

Standardowo maksymalny czas na odpowiedź, to 30 dni. Tutaj jednak nie widzimy szczegółów Twojego zgłoszenia. Prosimy, skontaktuj się ze specjalistą, który przyjmował odwołanie. Mamy nadzieję, że temat

...

13-06-2025
Re.: OKO dziecka

Bardzo dobrze, że sprawy są tak weryfikowane przez bank i że z rachunków dzieci nie można wypłacać więcej niż kwoty zwykłego zarządu.
To, że bank tak mocno weryfikuje poprawność pism sądowych jest w pe...

12-06-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy