28-09-2017 05:34
29-09-2017 15:35
@Konto usunięte Damy znać przy okazji udostępnienia aktualizacji.
05-10-2017 12:55
Jest już wersja 2.3.
Nie zdążyłem jeszcze sprawdzić czy przy potwierdzeniu transkacji BLIK wysuwa sie klawiatura numeryczna, ale przy przelewach wchodząć na pole do wpisania kwoty - nie wysuwa się w dalszym ciągu, a myślałem że to przy okazji poprawicie.
Jeszcze jedna ważna rzecz, to już było przy poprzedniej wersji i nie zostało poprawione - po zalogowaniu się na głównej stronie nie pojawia sie u góry logo ING i po prawej 3 kreski do opcji, dopiero lekkie przesunięcie ekranu w górę przywraca tę listwę, po przesunięciu ponownie w dół listwa znika.
To nie są jakieś błahostki tylko rzeczy irytujące, także proszę w imieniu nielicznych ale tak samo ważnych użytkowników Windows Mobile o poprawienie ww. usterek.
Pozdrawiam
06-10-2017 07:59
Niestety, klawiatura numeryczna przy BLIK też się nie wysuwa.
To co najbardziej potrzebne nie zrobione
06-10-2017 16:26
@tomik1968 Dzięki za zgłoszenie. Masz racje, nie udało nam się tego jeszcze naprawić. Pracujemy nad tym. Mamy jednak nadzieję, nowości w aplikacji dla Windows Phone przypadną Ci do gustu.
17-10-2017 06:39 | Edytowano: 17-10-2017 06:40
Czas na zmianę... systemu.
Windows 10 Mobile nie będzie już rozwijany więc nie ma co liczyć na rozwój aplikacji, szkoda.
Zmieniam telefon na taki z Androidem.
Pozdrawiam
27-11-2017 20:00
Mimo wszystko zamierzam używać Windows 10 mobile co najmniej przez rok, a aplikacja "Moje ING" od miesiąca straciła na moim telefonie podstawowe funkcjonalności. Po zalogowaniu pojawia się strona tytułowa z informacjami o kontach, natomiast nie działa już żadne konkretne polecenie, np. po wybraniu "historia transakcji" pojawia się ekran z z wiadomością "brak uprawnień - przejdź do strony głównej" . To samo w przypadku każdego innego polecenia. Nie pomogła reinstalacja. Urządzenie jest oczywiście zaufane (jako Nokia_arm). Wcześniej wszystko działało.
Pozdrawiam
28-11-2017 07:42
Wczoraj udostępniliśmy aktualizację, która rozwiąże kłopot z komunikatem o braku uprawnień.
17-01-2018 23:08
Sytuacja z Windows 10 Mobile wygląda następująco, Microsoft oficjalnie przestanie wspierać ten system dopiero pod koniec 2019 roku. Natomiast trwają pracę już nad nowymi "urządzeniami mobilnymi" (w tym telefonami) z pełnym systemem Windows 10 z uniwersalnym interfejsem oraz aplikacjami również uniwersalnymi. Prace te mają być zwieńczone w Q3 2018. To wiem z wewnętrznych źródeł Microsoftu. Rozwijanie aplikacji "Moje ING" ma więc sens, jak nie (w tym momencie) na urządzenia mobilne to miłoby było zobaczyć tę aplikację na komputerach oraz tabletach z Windows 10 szczególnie z obsługą biometryczną Windows Hello. W końcu "te nowe urządzenia mobilne" będą pełnoprawnym komputerem upakowanym do rozmiaru "kieszonkowego" więc skalująca się aplikacja byłaby mile widziana.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024