28-09-2017 05:34
29-09-2017 15:35
@Konto usunięte Damy znać przy okazji udostępnienia aktualizacji.
05-10-2017 12:55
Jest już wersja 2.3.
Nie zdążyłem jeszcze sprawdzić czy przy potwierdzeniu transkacji BLIK wysuwa sie klawiatura numeryczna, ale przy przelewach wchodząć na pole do wpisania kwoty - nie wysuwa się w dalszym ciągu, a myślałem że to przy okazji poprawicie.
Jeszcze jedna ważna rzecz, to już było przy poprzedniej wersji i nie zostało poprawione - po zalogowaniu się na głównej stronie nie pojawia sie u góry logo ING i po prawej 3 kreski do opcji, dopiero lekkie przesunięcie ekranu w górę przywraca tę listwę, po przesunięciu ponownie w dół listwa znika.
To nie są jakieś błahostki tylko rzeczy irytujące, także proszę w imieniu nielicznych ale tak samo ważnych użytkowników Windows Mobile o poprawienie ww. usterek.
Pozdrawiam
06-10-2017 07:59
Niestety, klawiatura numeryczna przy BLIK też się nie wysuwa.
To co najbardziej potrzebne nie zrobione
06-10-2017 16:26
@tomik1968 Dzięki za zgłoszenie. Masz racje, nie udało nam się tego jeszcze naprawić. Pracujemy nad tym. Mamy jednak nadzieję, nowości w aplikacji dla Windows Phone przypadną Ci do gustu.
17-10-2017 06:39 | Edytowano: 17-10-2017 06:40
Czas na zmianę... systemu.
Windows 10 Mobile nie będzie już rozwijany więc nie ma co liczyć na rozwój aplikacji, szkoda.
Zmieniam telefon na taki z Androidem.
Pozdrawiam
27-11-2017 20:00
Mimo wszystko zamierzam używać Windows 10 mobile co najmniej przez rok, a aplikacja "Moje ING" od miesiąca straciła na moim telefonie podstawowe funkcjonalności. Po zalogowaniu pojawia się strona tytułowa z informacjami o kontach, natomiast nie działa już żadne konkretne polecenie, np. po wybraniu "historia transakcji" pojawia się ekran z z wiadomością "brak uprawnień - przejdź do strony głównej" . To samo w przypadku każdego innego polecenia. Nie pomogła reinstalacja. Urządzenie jest oczywiście zaufane (jako Nokia_arm). Wcześniej wszystko działało.
Pozdrawiam
28-11-2017 07:42
Wczoraj udostępniliśmy aktualizację, która rozwiąże kłopot z komunikatem o braku uprawnień.
17-01-2018 23:08
Sytuacja z Windows 10 Mobile wygląda następująco, Microsoft oficjalnie przestanie wspierać ten system dopiero pod koniec 2019 roku. Natomiast trwają pracę już nad nowymi "urządzeniami mobilnymi" (w tym telefonami) z pełnym systemem Windows 10 z uniwersalnym interfejsem oraz aplikacjami również uniwersalnymi. Prace te mają być zwieńczone w Q3 2018. To wiem z wewnętrznych źródeł Microsoftu. Rozwijanie aplikacji "Moje ING" ma więc sens, jak nie (w tym momencie) na urządzenia mobilne to miłoby było zobaczyć tę aplikację na komputerach oraz tabletach z Windows 10 szczególnie z obsługą biometryczną Windows Hello. W końcu "te nowe urządzenia mobilne" będą pełnoprawnym komputerem upakowanym do rozmiaru "kieszonkowego" więc skalująca się aplikacja byłaby mile widziana.
No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.
24-12-2024Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn
... 24-12-2024