Re: Re.: Bankowość mobilna dla systemów z Windows Phone
Mimo wszystko zamierzam używać Windows 10 mobile co najmniej przez rok, a aplikacja "Moje ING" od miesiąca straciła na moim telefonie podstawowe funkcjonalności. Po zalogowaniu pojawia się strona tytułowa z informacjami o kontach, natomiast nie działa już żadne konkretne polecenie, np. po wybraniu "historia transakcji" pojawia się ekran z z wiadomością "brak uprawnień - przejdź do strony głównej"
widzę istotne ograniczenie w zakończeniu poruszanych wątków. Na Forum są tylko:
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka. Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jest to wymuszenie de facto pozytywnej reakcji. Co z tymi, którym ani się odpowiedź nie podobala, ani nie odczuli pomocy? Możliwości poszerzenia jest wiele, ale pozostawiam je administratorom.
odpowiedź mi się nie spodobała na tyle, aby zastosować jedną z sugerowanych opcji: "Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka. Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.". Na razie traktuję ją jako odroczenie rozwiązania problemu. Przypomnę, że poruszyłem dwie kwestie, do jakich się mozna ustosunkować:
1. ślamazarność obsługi i pogorszenie jej standardu w od
Miałem wątpliwą przyjemność spędzenia 40 minut w oddziale ING Banku Śląskiego przy ul. Sokolskiej, przeniesionym z ul. Mickiewicza. W odróznieniu od poprzedniej lokalizacji nie istnieje numerkowy system kolejkowy - został zastąpiony przez "ręczne sterowanie" i trzeba zwracać uwagę na losy osoby poprzedzającej w kolejce. Zdecydowanie gorzej działa też klimatyzacja. Dowiedziałem się, że jest 5 osób