06-03-2017 13:51
Miałem wątpliwą przyjemność spędzenia 40 minut w oddziale ING Banku Śląskiego przy ul. Sokolskiej, przeniesionym z ul. Mickiewicza. W odróznieniu od poprzedniej lokalizacji nie istnieje numerkowy system kolejkowy - został zastąpiony przez "ręczne sterowanie" i trzeba zwracać uwagę na losy osoby poprzedzającej w kolejce. Zdecydowanie gorzej działa też klimatyzacja. Dowiedziałem się, że jest 5 osób przede mną. Oczekiwanie przez 35 minut przy 4 czynnych stanowiskach kasowych nie świadczy dobrze o wydajności. Jeśli to wina działającego ospale w tym dniu (poniedziałek) systemu komputerowego, czego nie wykluczam, to powinienem być poinformowany przez "sterującą kolejką" o długim czasie oczekiwania, spowodowanym ww. przyczyną. Musiałem odstać swoje, bo wbrew marketingowi, wskazującemu na nowoczesność banku, prosta wpłata w EUR nie może być zrealizowana we wpłatomacie. Pamiętam także mail z banku anonsujący "karne" opłaty za wpłaty i wypłaty okienkowe w liczbie ponad jednej w miesiącu - ciekaw jestem, czy wprowadzenie tej opłaty zostało zsynchronizowane z nabyciem nowej funkcjonalnosci przez wpłatomaty? Dlaczego miałbym płacić za dostępną usługę, której nie zautomatyzowano?
W okresie ponad dwudziestu lat kontaktów z bankiem dostrzegam dominujący - niestety - trend zmian na gorsze. Mniej oddziałów, mniej ludzi, agresywny marketing (w tym spam mailowy), setki "ułomnych" punktów doradztwa, gdzie de facto niczego nie można załatwić. Utrzymanie klienta też jest sztuką, a decyduje o tym m.in. wygoda obsługi. Dopóki w obiegu jest gotówka, nie należy liczyć na przeniesienie całości operacji do systemów online.
Oddział na Sokolskiej w Katowicach, podobnie zresztą jak w pewnych lokalizacjach w Warszawie, powinien być wizytówką z racji położenia. Jak to opisałem wyżej, wizytówka jest poplamiona i nie zachęca do ponownego kontaktu.
Z poważaniem
Bogdan
07-03-2017 12:40 | Edytowano: 07-03-2017 13:57
Zależy nam na wysokim standardzie obsługi i zadowoleniu klientów. Przekażemy informację do odpowiedniego zespołu.
Mamy nadzieję, że nie wpłynie to na naszą współpracę
07-03-2017 18:55
@BogdanD wsiadaj w pociąg od Mikołowa. Dwie minuty od dworca Oddział ING.
Szybko, miło, sprawnie i przytulnie
14-03-2017 12:56
Szanowni Państwo,
odpowiedź mi się nie spodobała na tyle, aby zastosować jedną z sugerowanych opcji: "Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.". Na razie traktuję ją jako odroczenie rozwiązania problemu. Przypomnę, że poruszyłem dwie kwestie, do jakich się mozna ustosunkować:
1. ślamazarność obsługi i pogorszenie jej standardu w oddziale na Sokolskiej w porównaniu z poprzednią lokalizacją na Mickiewicza
2. awizowane karne opłaty za operacje gotówkowe, jakich dotąd nie zautomatyzowano (np. wpłata EUR), jeśli ich liczba przekroczy 1 w miesiącu
Z poważaniem
Bogdan
15-03-2017 18:12
Faktycznie, w tym dniu występowały problemy z systemem bankowym stąd obsługa klientów w oddziale nie była płynna i trwała dłużej niż zwykle. Przepraszamy za to.
Utrzymaliśmy możliwość bezpłatnego prowadzenia rachunków w EUR. Rozpoczęliśmy pilotaż bankomatów EUR. Pana sugestię automatyzacji wpłat w EUR przekazałem do odpowiedzialnych za temat osób.
13-07-2017 07:52
@MarcinBczy ruszyło się coś w temacie wpłatomatów Euro?
14-07-2017 08:34
Nie możemy przekazać jeszcze informacji w tym temacie.
14-07-2017 08:46
OK, dzięki, czekam zatem na informacje.
Czy ING planuje do swojej księgowości zaimplementować model działalności nierejestrowanej?
17-11-2024Z komunikatu wynika, że kwota nadpłaty jest ciągle za niska. Nie skrócisz okresu kredytowania, jeśli nie można obciąć przynajmniej jednej raty. A żeby można było obciąć jedną ratę, musisz nadpłacić pr
... 17-11-2024Popieram przedmówcę i z dużym rozczarowaniem przyjmuję taką wiadomość.
Widziałem również odpowiedź co do programu "Orlen w Portfelu".
Natomiast za każdym razem informacja od Banku brzmi "nie przystępuj
... 17-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 |