Odpowiedz

Oddział Mikołów

Do tej pory załatwiałem wszystki online.

Dziś zmieniłem konto na Komfort. Zgodnie z otrzymaną informacją konieczna była wizyta w oddziale w celu wprowadzenia danych współwłaściciela (nowa osoba nie miała do tej pory konta w ING).

Proza życia i zostaje minuta do zamknięcia. Tracę nadzieje, ale nie rezygnuje.

Chciałem w tym miejscu podziękować Paniom z oddziału w Mikołowie przy ulicy Miarki za wyrozumiałość i przemiłą profesjonalną obsługę (a także za wodę mineralną! Emotikon: Szczęśliwy).

Byłem bardzo, miło zaskoczony po tym jak zostaliśmy obsłużeni. Bez pośpiechu załatwiliśmy wszystkie formalności.

To tylko potwirdza, że wybór wspólnego konta w ING był słuszną decyzję.

Polecam wszystkim i pozdrawiam! 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 5 (15 465 wyświetleń)

Re.: Oddział Mikołów

Cieszymy się, że udało się wszystko załatwić podczas jednej wizyty, bez pośpiechu i presji czasu. Miło nam tym bardziej, że stawiamy na jakość obsługi i zachowanie wysokich standardów.  

Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 5 (15 419 wyświetleń)

Re.: Oddział Mikołów

Przy okazji aneksowania konta odwiedziliśmy nasz oddział. Sprawa załatwiona choć dalej uważam, że powinno robić się to online.
Jak już byliśmy to podpytaliśmy o warunki kredytów hipotecznych. Interesowało nas przeniesienie z innego banku. Zaskoczyły nas warunki spłat, możliwość swobodnej nadpłaty bez prowizji. Pozytywne wrażenie Emotikon: Szczęśliwy
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 3 z 5 (11 958 wyświetleń)

Re.: Oddział Mikołów

Ciekaw jestem, kiedy dojdzie do skutku przeprowadzka do nowej siedziby oddziału, bo jest zdaje się wielkie opóźnienie. 

Odpowiedz
0 Lajków
BogdanD
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
5
0
06-03-2017
Wiadomość 4 z 5 (9 050 wyświetleń)

Re: Re.: Oddział Mikołów

Oddział przeniesiemy na nowy adres kiedy tylko będzie to możliwe. Nie ustaliliśmy konkretnej daty przeniesienia oddziału, dlatego ciężko mówić o opóźnieniu. Do czasu relokacji - nadal czynny jest oddział przy ulicy Karola Miarki 20. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 5 z 5 (8 996 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Re: Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku Emotikon: Szczęśliwy Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy