Odpowiedz

BLIK - przełączanie pomiędzy kontami

Posiadam 2 konta w ING, z obu korzystam poprzez aplikację mobilną. Często potrzebuję dokonywać płatności BLIKiem z obu tych kont. Aktualnie przełączanie BLIKa pomiędzy kontami jest strasznie uciążliwe i niewygodne. Właśnie policzyłam, że potrzebuję dokonać 11 klików (w tym PIN - super byłoby to zmienić na biometrię), żeby to zrobić.

W przypadku, gdy muszę takiego przełączenia dokonać kilka razy dziennie, jest to strasznie irytujące.

Proszę o przekazanie do odpowiedniego działu, żeby dopracować tą funkcjonalność.

 

Kolejna sprawa, to już zgłoszenie błędu i to poważnego moim zdaniem. Zdarzyło mi się to już kilka razy. Opłaciłam transakcję BLIKiem z konta A, a następnie dokonałam zwrotu zakupu. Jednakże zwrot został zaksięgowany na koncie B. Zakładam, że może to być związane z faktem przełączania BLIKa pomiędzy kontami, ale nie zmienia to faktu, że powyższe zachowanie jest absolutnie nieprawidłowe. Zwrot powinien zostać zaksięgowany na koncie, z którego wyszedł. Wcześniej miałam konta w mBanku i nigdy nie zdarzyła mi się taka sytuacja.

Odpowiedz
0 Lajków
ustczanka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
1
27-10-2022
Wiadomość 1 z 2 (3 816 wyświetleń)

Re: BLIK - przełączanie pomiędzy kontami

Rozumiem, że może to być dla Ciebie niekomfortowe, jednak usługa BLIK może być połączona tylko do jednego konta. Zgłoszę Twoją sugestię do odpowiedniej jednostki. 

Jeżeli chodzi o zwrot z płatności BLIK, zwroty realizowane są zawsze na konto, do którego aktualnie podłączony jest BLIK. Nawet jeżeli miałaś BLIKA podłączonego do konta A w momencie wykonywania transakcji, a następnie przepięłaś go do konta B, to zwrot i tak księgujemy na konto, do którego BLIK jest aktualnie podpięty.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
KamilW
Moderator
Moderator icon
78
10
19-05-2022
Wiadomość 2 z 2 (3 751 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Ja znów mam problem taki ze wpłaciłem środki na konto i ostatecznie nie mam ich na koncie

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy