23-10-2022 12:49 | Edytowano: 23-10-2022 13:01
24-10-2022 15:02
Voicecode jest dodatkowym zabezpieczeniem, jakie wprowadziliśmy w celu zwiększenia ochrony klientów. Powinieneś jednak móc po otrzymaniu połączenia wprowadzić kod w aplikacji mobilnej. Jeśli taka sytuacja u Ciebie występuje, napisz do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub zadzwoń na infolinię pod numer 32 357 00 69. Sprawdzimy to po naszej stronie.
Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |