Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Aplikacja Moje Ing mobile uniemożliwia aktywację.

[ Edytowane ]
Aplikacja Moje Ing mobile wyłączała się podczas próby doładowania telefonu i próbie wybrania numeru telefonu z kontaktów.
Za namową infolini przeinstalowałem aplikację i mam problem z aktywacją aplikacji.
Jakiś kretyn wymyślił, że oprócz podania loginu, peselu, kodu do aplikacji, kodu autoryzacyjnego z smsa to trzeba jeszcze wbić tajny kod podany podczas rozmowy telefonicznej.

Po podaniu loginu, peselu, kodu do aplikacji, kodu autoryzacyjnego z smsa, przychodzi połączenie z tajnym kodem. Ekran się przełącza na odbieranie połączenia. Odsłuchuję tajny kod i próbuję wbić ale przełączyły się ekrany i aplikacja się zrestartowała.
Cały cyrk z aktywacją zaczyna się od nowa.

Telefon:
Xiaomi Redmi Note 9
Android 11
stabilne MIUI 12.5.6
Aktualne poprawki w tym Chrome i WebView Aplikacja Moje Ing mobile wersja 4.7.1.
Odpowiedz
0 Lajków
M75
M75
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
23-10-2022
Wiadomość 1 z 2 (1 014 wyświetleń)

Re: Aplikacja Moje Ing mobile uniemożliwia aktywację.

Voicecode jest dodatkowym zabezpieczeniem, jakie wprowadziliśmy w celu zwiększenia ochrony klientów. Powinieneś jednak móc po otrzymaniu połączenia wprowadzić kod w aplikacji mobilnej. Jeśli taka sytuacja u Ciebie występuje, napisz do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub zadzwoń na infolinię pod numer 32 357 00 69. Sprawdzimy to po naszej stronie. 


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
OlaM
Moderator
Moderator icon
78
13
26-05-2021
Wiadomość 2 z 2 (952 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Dziękuję za podanie numeru zgłoszenia. Przekazałam prośbę o pilne rozpatrzenie do odpowiedniej jednostki w naszym banku. Mam nadzieję, że Twoja sprawa szybko się wyjaśni 😊

01-02-2023
Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

122585/012023

01-02-2023
Re: Wpłatomat zabrał moje pieniądze

Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Reklamacje staramy się rozpatrywać tak szybko jak to możliwe. Czy możesz podać nam numer swojego zgłoszenia? Wtedy przekażemy prośbę do odpowiedniej jednostk

...

01-02-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy