23-10-2022 12:49 | Edytowano: 23-10-2022 13:01
24-10-2022 15:02
Voicecode jest dodatkowym zabezpieczeniem, jakie wprowadziliśmy w celu zwiększenia ochrony klientów. Powinieneś jednak móc po otrzymaniu połączenia wprowadzić kod w aplikacji mobilnej. Jeśli taka sytuacja u Ciebie występuje, napisz do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub zadzwoń na infolinię pod numer 32 357 00 69. Sprawdzimy to po naszej stronie.
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |