Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Aplikacja Moje Ing mobile uniemożliwia aktywację.

[ Edytowane ]
Aplikacja Moje Ing mobile wyłączała się podczas próby doładowania telefonu i próbie wybrania numeru telefonu z kontaktów.
Za namową infolini przeinstalowałem aplikację i mam problem z aktywacją aplikacji.
Jakiś kretyn wymyślił, że oprócz podania loginu, peselu, kodu do aplikacji, kodu autoryzacyjnego z smsa to trzeba jeszcze wbić tajny kod podany podczas rozmowy telefonicznej.

Po podaniu loginu, peselu, kodu do aplikacji, kodu autoryzacyjnego z smsa, przychodzi połączenie z tajnym kodem. Ekran się przełącza na odbieranie połączenia. Odsłuchuję tajny kod i próbuję wbić ale przełączyły się ekrany i aplikacja się zrestartowała.
Cały cyrk z aktywacją zaczyna się od nowa.

Telefon:
Xiaomi Redmi Note 9
Android 11
stabilne MIUI 12.5.6
Aktualne poprawki w tym Chrome i WebView Aplikacja Moje Ing mobile wersja 4.7.1.
Odpowiedz
0 Lajków
M75
M75
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
23-10-2022
Wiadomość 1 z 2 (4 393 wyświetleń)

Re: Aplikacja Moje Ing mobile uniemożliwia aktywację.

Voicecode jest dodatkowym zabezpieczeniem, jakie wprowadziliśmy w celu zwiększenia ochrony klientów. Powinieneś jednak móc po otrzymaniu połączenia wprowadzić kod w aplikacji mobilnej. Jeśli taka sytuacja u Ciebie występuje, napisz do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub zadzwoń na infolinię pod numer 32 357 00 69. Sprawdzimy to po naszej stronie. 


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
OlaM
Były moderator
Były moderator icon
81
13
26-05-2021
Wiadomość 2 z 2 (4 331 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zamknięcie IKZE bez wpłat

Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?

13-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.

12-12-2025
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

12-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy