27-10-2022 10:38
Posiadam 2 konta w ING, z obu korzystam poprzez aplikację mobilną. Często potrzebuję dokonywać płatności BLIKiem z obu tych kont. Aktualnie przełączanie BLIKa pomiędzy kontami jest strasznie uciążliwe i niewygodne. Właśnie policzyłam, że potrzebuję dokonać 11 klików (w tym PIN - super byłoby to zmienić na biometrię), żeby to zrobić.
W przypadku, gdy muszę takiego przełączenia dokonać kilka razy dziennie, jest to strasznie irytujące.
Proszę o przekazanie do odpowiedniego działu, żeby dopracować tą funkcjonalność.
Kolejna sprawa, to już zgłoszenie błędu i to poważnego moim zdaniem. Zdarzyło mi się to już kilka razy. Opłaciłam transakcję BLIKiem z konta A, a następnie dokonałam zwrotu zakupu. Jednakże zwrot został zaksięgowany na koncie B. Zakładam, że może to być związane z faktem przełączania BLIKa pomiędzy kontami, ale nie zmienia to faktu, że powyższe zachowanie jest absolutnie nieprawidłowe. Zwrot powinien zostać zaksięgowany na koncie, z którego wyszedł. Wcześniej miałam konta w mBanku i nigdy nie zdarzyła mi się taka sytuacja.
28-10-2022 12:15
Rozumiem, że może to być dla Ciebie niekomfortowe, jednak usługa BLIK może być połączona tylko do jednego konta. Zgłoszę Twoją sugestię do odpowiedniej jednostki.
Jeżeli chodzi o zwrot z płatności BLIK, zwroty realizowane są zawsze na konto, do którego aktualnie podłączony jest BLIK. Nawet jeżeli miałaś BLIKA podłączonego do konta A w momencie wykonywania transakcji, a następnie przepięłaś go do konta B, to zwrot i tak księgujemy na konto, do którego BLIK jest aktualnie podpięty.
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zal