27-03-2025
02:58
– ostatnio edytowany
27-03-2025
10:01
przez
KarolinaM
Proszę o pomoc juz nie raz wpisuje i dobry login i dobry pesel a pisze ze błędny jak to naprawić ? Mam tam pieniądze i ich potrzebuje a nie moge sie zalogować nawet na innym telefonie nie dziala ani na komputerze a napewno dobrze wpisuje bo nie raz zmieniałam haslo a potem wpisywałam i nie dziala jak to naprawić prosze o pomoc.
27-03-2025 09:59
27-03-2025 17:38
27-03-2025 18:05
mela1 Spróbuj skorzystać z formularza odblokowania konta. Znajdziesz go tutaj:
https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa-mojeing/centrum-pomocy
Jeśli to nie pomoże, to proszę, zadzwoń pod numer 32 357 00 69. Sprawdzimy jak to wygląda w systemie.
Niedługo minie półtora roku od wprowadzenia funkcji CarPlay. Kiedy w końcu uczynicie ją użyteczną?
Sam pomysł i fakt, że to wprowadzono jest MEGA przydatny, ale funkcja ta musi działać bez konieczności
... 22-04-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |