Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Błedny login i pesel mimo wpisywania dobrego!

[ Edytowane ]

Proszę o pomoc juz nie raz wpisuje i dobry login i dobry pesel a pisze ze błędny jak to naprawić ? Mam tam pieniądze i ich potrzebuje a nie moge sie zalogować nawet na innym telefonie nie dziala ani na komputerze a napewno dobrze wpisuje bo nie raz zmieniałam haslo a potem wpisywałam i nie dziala jak to naprawić prosze o pomoc.

Odpowiedz
0 Lajków
mela1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
27-03-2025
Wiadomość 1 z 4 (2 958 wyświetleń)

Re.: Błedny login i pesel mimo wpisywania dobrego!

Dlaczego ujawniasz swój numer pesel w załączonym obrazku? Nie zależy Ci na zachowaniu poufności tych danych?

Najlepiej pójdź do banku ze swoim dowodem osobistym i odblokuj bankowość elektroniczną. Dostaniesz wtedy nowy login.
Odpowiedz
0 Lajków
JoannaLBN
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
2
04-01-2019
Wiadomość 2 z 4 (2 939 wyświetleń)

Re.: Błedny login i pesel mimo wpisywania dobrego!

Aa nie zwróciłam uwagi na to ale moderator juz usunął. Robiłam aktualizacje znowu i nadal aplikacja nie dziala tragedia.
Odpowiedz
0 Lajków
mela1
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
27-03-2025
Wiadomość 3 z 4 (2 913 wyświetleń)

Re.: Błedny login i pesel mimo wpisywania dobrego!

mela1 Spróbuj skorzystać z formularza odblokowania konta. Znajdziesz go tutaj: 
https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa-mojeing/centrum-pomocy
Jeśli to nie pomoże, to proszę, zadzwoń pod numer 32 357 00 69. Sprawdzimy jak to wygląda w systemie. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 4 z 4 (2 905 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

05-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest. 
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy