Odpowiedz

Błąd nazwy beneficjenta.

Już zgłaszałem ten błąd z 2 lata temu ale widzę że nadał jest to nie poprawione. Nie jest on krytyczny ale za każdym przelewem blik muszę go 'obchodzić'.

 

Błąd - błędna walidacja nazwy beneficjenta podczas przelewu blik gdy jest ona cyrylicą.

 

Odtwarzanie:

  1. Klikam przelew Blik.
  2. Wybieram z kontaktów osobę (np. 'Жена' (Żona)).
  3. Podstawia się ta osoba poprawnie, nic na czerwono nie jest.
  4. Wpisuję jakąś kwotę (np. 1 zł).
  5. Klikam Dalej.
  6. Widzę okienko podsumowania (czyli walidacja przeszła poprawnie na poprzednim widoku).
  7. Klikam Potwierdź.
  8. Mam błąd 'Brak nazwy beneficjenta' co jest nie prawdą, bo jest wybrany.

 

Rozwiązanie:

  1. Zablokować wprowadzanie cyrylicy już na pierwszym widoku aby nie musiałem ponownie powtarzać przelew gdy wystąpi błąd.
  2. Jednak dodać możliwość przesłania cyrylicy do API.
  3. Zamieniać cyrylicę na łaciński. (np. 'ф' -> 'f', 'Б' -> 'B')

 

Pozdrawiam, Denys.

Odpowiedz
0 Lajków
dzorin
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
14-04-2021
Wiadomość 1 z 4 (3 003 wyświetleń)

Re: Błąd nazwy beneficjenta.

Dziękujemy za Twoje sugestie. Przeanalizujemy temat i weźmiemy Twoje propozycje pod uwagę 😊


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 2 z 4 (2 949 wyświetleń)

Re: Błąd nazwy beneficjenta.

Widzę że już zostało poprawione.

Fajnie wiedzieć że faktycznie bierzecie na warsztat to co tu zgłaszamy Emotikon: Szczęśliwy

 

Pozdrawiam,

Odpowiedz
0 Lajków
dzorin
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
14-04-2021
Wiadomość 3 z 4 (2 746 wyświetleń)

Re: Błąd nazwy beneficjenta.

Zawsze sugestie naszych klientów przekazujemy do odpowiednich zespołów. Chcemy, aby nasze usługi, produkty i obsługa były na jak najwyższym poziomie Emotikon: Szczęśliwy 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
233
45
11-02-2020
Wiadomość 4 z 4 (2 708 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy