14-04-2021 13:23
Już zgłaszałem ten błąd z 2 lata temu ale widzę że nadał jest to nie poprawione. Nie jest on krytyczny ale za każdym przelewem blik muszę go 'obchodzić'.
Błąd - błędna walidacja nazwy beneficjenta podczas przelewu blik gdy jest ona cyrylicą.
Odtwarzanie:
Rozwiązanie:
Pozdrawiam, Denys.
15-04-2021 12:48
Dziękujemy za Twoje sugestie. Przeanalizujemy temat i weźmiemy Twoje propozycje pod uwagę 😊
21-05-2021 13:48
Widzę że już zostało poprawione.
Fajnie wiedzieć że faktycznie bierzecie na warsztat to co tu zgłaszamy
Pozdrawiam,
22-05-2021 13:56
Zawsze sugestie naszych klientów przekazujemy do odpowiednich zespołów. Chcemy, aby nasze usługi, produkty i obsługa były na jak najwyższym poziomie
Karta powinna przyjść do Ciebie w ciągu 8 dni roboczych. Jeśli jej nie otrzymałeś, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to.
16-07-20251. Możesz wystąpić z wnioskiem o podwyższenie raty – wymagane będzie do tego zbadanie zdolności kredytowej. Wniosek składa się w placówce - miejscu spotkań. Po pozytywnej decyzji będzie potrzebna kole
... 16-07-2025W aplikacji mobilnej nie udostępniamy pełnych danych kart. Pełne dane kart są dostępne tylko na jej fizycznej formie. Kart przedpłaconych dla klientów indywidualnych powyżej 13 roku życia nie można do
... 15-07-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |