14-04-2021 13:23
Już zgłaszałem ten błąd z 2 lata temu ale widzę że nadał jest to nie poprawione. Nie jest on krytyczny ale za każdym przelewem blik muszę go 'obchodzić'.
Błąd - błędna walidacja nazwy beneficjenta podczas przelewu blik gdy jest ona cyrylicą.
Odtwarzanie:
Rozwiązanie:
Pozdrawiam, Denys.
15-04-2021 12:48
Dziękujemy za Twoje sugestie. Przeanalizujemy temat i weźmiemy Twoje propozycje pod uwagę 😊
21-05-2021 13:48
Widzę że już zostało poprawione.
Fajnie wiedzieć że faktycznie bierzecie na warsztat to co tu zgłaszamy ![]()
Pozdrawiam,
22-05-2021 13:56
Zawsze sugestie naszych klientów przekazujemy do odpowiednich zespołów. Chcemy, aby nasze usługi, produkty i obsługa były na jak najwyższym poziomie
Witaj, nasz maksymalny czas na rozpatrzenie wniosku to 21 dni od otrzymania kompletu dokumentów.
07-11-2025Hej, jak w tym roku wygląda czas oczekiwania na podjęcie decyzji? Dzisiaj jest u mnie 5 alboo nawet 6 dzień roboczy, od kiedy status się zmienił, a decyzji nadal brak.
07-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |