06-10-2022 18:45
Jak liczone jest 5 błędnych prób zalogowania do banku? miałem 3 próby w tamtym tygodniu i 2 dziś ( wszystkie nieudane ). Zauważyłem potem że nie mogę zalogować do aplikacji mobilnej podaje PIN i pokazuje, że błędny. Czy moje konto zostało w ten sposób zablokowane i muszę udać się do banku? boję się, że ktoś się włamał na moje konto..
07-10-2022 19:05
Bankowość internetowa jest blokowana po 5 błędnych próbach logowania. Zależy mi, aby to dla Ciebie sprawdzić, ale przez Społeczność nie mam dostępu do systemu. Proszę w pierwszej kolejności wypełnij wniosek o odblokowanie bankowości internetowej na naszej stronie: Centrum Pomocy: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/centrum-pomocy
Następnie zaloguj się do bankowości internetowej nowym hasłem. Jeśli nie uda Ci się zalogować, proszę skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem: 32 357 00 69. Specjalista sprawdzi, co się dzieje z Twoją bankowością internetową.
Szanowna Pani Magdaleno, to nie jest odpowiedź na moje pytanie - wszystko w odpowiedzi znam ponieważ sprawnie poruszam się po aplikacji oraz opisach kredytów. Pracownicy na infolinii nie wiedzą jak ro
... 20-04-2024Wyśle prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia do odpowiedniego działu.
20-04-2024Cześć,
miło mi, że masz pozytywne doświadczenia związane z naszym bankiem
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz
... 20-04-2024