Odpowiedz

Błąd aplikacji

 Od wczoraj 27 września nie działa aplikacja info z aplikacji "Brak uprawnień do wykonania operacji!"

Logowanie na stronie web też nie działa.

Ktoś coś ???

Odpowiedz
0 Lajków
dampia5963
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
28-09-2022
Wiadomość 1 z 2 (2 319 wyświetleń)

Re: Błąd aplikacji

Aby sprawdzić, co jest powodem tego komunikatu, proszę skontaktuj się z nami telefonicznie. Numer kontaktowy to 32 357 00 69





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
773
171
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 315 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Kredyt hipoteczny na dom - dlaczego ciągle otrzymuję nieprawdziwe informacje o czasach ?

Dziękuję za zainteresowanie naszą ofertą. Każdy wniosek rozpatrujemy indywidualnie. Proszę, abyś skontaktował się z doradcą, u którego wnioskowałeś. Sprawdzimy Twoją sytuację.

17-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Coś nałgałeś. Próbowałem właśnie zrobić przelew i nawet nie chodzi o to, że wymagają autoryzacji. Ja w ogóle go nie mogę wykonać. Pojawia się komunikat:

 

Nie możesz zrobić tego przelewu w Moim ING. Kwo

...

17-04-2024
Nadpłata w okresie karencji

Witam. Mam uruchomiony kredyt hipoteczny. Obecnie spłacam tylko raty odsetkowe (okres karencji), zostały mi do uruchomienia trzy transze. Czy w takim przypadku mogę już nadpłacać uruchomioną kwotę kre...

16-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy