Odpowiedz

Błąd aplikacji

 Od wczoraj 27 września nie działa aplikacja info z aplikacji "Brak uprawnień do wykonania operacji!"

Logowanie na stronie web też nie działa.

Ktoś coś ???

Odpowiedz
0 Lajków
dampia5963
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
28-09-2022
Wiadomość 1 z 2 (1 142 wyświetleń)

Re: Błąd aplikacji

Aby sprawdzić, co jest powodem tego komunikatu, proszę skontaktuj się z nami telefonicznie. Numer kontaktowy to 32 357 00 69





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
746
165
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (1 138 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Nadpłata kredytu hipotecznego i skrócenie okresu kredytowania

Ja mam cały czas ten sam komunikat o dwóch dniach roboczych i jest to chyba związane z wakacjami kredytowymi - ja mam zawieszone raty na marzec i kwiecień. W maju będę próbował nadpłacać i skracać okr

...

24-03-2023
Re: Nadpłata a zajęcie komornicze

Chciałabym to dla Ciebie sprawdzić, natomiast tutaj nie mam wglądu do Twojego konta. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Czat zajęć egzekucyjnych czynny jest w dni ro

...

24-03-2023
Nowy kontrahent krajowy - Dodawanie

Czy na podstawie dotychczasowych przelewów, da się dodać te pozycje do bazy kontrahentów krajowych?

 

Tj. otwieram ostatnio realizowany przelew i dodaje go do kontrahentów?

Jeśli nie, to jak to mam zrobi

...

24-03-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy