Odpowiedz

Błąd aplikacji

 Od wczoraj 27 września nie działa aplikacja info z aplikacji "Brak uprawnień do wykonania operacji!"

Logowanie na stronie web też nie działa.

Ktoś coś ???

Odpowiedz
0 Lajków
dampia5963
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
28-09-2022
Wiadomość 1 z 2 (1 305 wyświetleń)

Re: Błąd aplikacji

Aby sprawdzić, co jest powodem tego komunikatu, proszę skontaktuj się z nami telefonicznie. Numer kontaktowy to 32 357 00 69





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
749
166
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (1 301 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Brak ikon kart kredytowych

Miałem taki sam problem ale z kartą debetową. Na szczęście wszystko wróciło do normy na drugi dzień. Jeżeli jednak dalej jej nie widzisz to skontaktuj się z nimi bezpośrednio np. przez czat.

10-06-2023
Brak ikon kart kredytowych

Hej, zniknęły mi z konta ikony kart kredytowych, wyświetla się tylko blik oraz karta debetowa, ktoś ma podohny problem? Trwają jakieś prace serwisowe?

10-06-2023
alerty bik - odnowienie

Cześć.

 

W jaki sposób można odnowić usługę alerty bik? Opcji założenia konta w bik nie da się nie zaznaczyć tym razem (konto zostało utworzone już na zlecenie ING).

09-06-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy