Odpowiedz

Błąd aplikacji

 Od wczoraj 27 września nie działa aplikacja info z aplikacji "Brak uprawnień do wykonania operacji!"

Logowanie na stronie web też nie działa.

Ktoś coś ???

Odpowiedz
0 Lajków
dampia5963
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
28-09-2022
Wiadomość 1 z 2 (2 821 wyświetleń)

Re: Błąd aplikacji

Aby sprawdzić, co jest powodem tego komunikatu, proszę skontaktuj się z nami telefonicznie. Numer kontaktowy to 32 357 00 69



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
785
172
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 817 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Problem z płatnościami zbliżeniowymi

Płatności zbliżeniowe telefonem działają, ale nie działa płatność zbliżeniowa gdy używam samej karty. Oczywiście plątności zbliżeniowe są włączone w aplikacji, a kart nie jest ani uszkodzona ani pękni

...

25-07-2024
Re.: Zablokowane konto internetowe - brak możliwości używania konta w jakikolwiek sposób

Jakiś powód blokady został podany?

Może chodzi o Urząd Skarbowy. Od jakiegoś czasu coraz częściej słyszę o nagłym zablokowaniu konta w różnych bankach.

25-07-2024
Re.: Zablokowane konto przez dział bezpieczenstwa

Myślałam że jesteście fajnym bankiem zmieniam zdanie o was serio sumienia nie macie tylko opłaty brać za konto potraficie a jak klient chce coś by szybko było to robicie co chcecie ciekawe jak by wam ...

25-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy