28-09-2018 14:32
Dziwisz się? Wymagamy od nich czegoś, czego nie potrafią zrobić. My sobie gadu-gadu a oni tam albo pękają ze śmiechu, albo opadają im ręce gdy kolejny raz słyszą od swoich przełożonych że mają napisać to samo co zawsze, po czym zostaną przez Nas zlinczowani...
28-09-2018 15:21
28-09-2018 15:23 | Edytowano: 28-09-2018 15:24
Być może chętnych do zamknięcia konta jest tylu, że moderatorów zatrudnili do odbierania telefonów dlatego nam nie odpisują...
28-09-2018 15:26
No nic .. pozostaje "wylewelować" gwiazdki na maksa i opuścić pokład ;-)
28-09-2018 15:28
28-09-2018 15:31
28-09-2018 15:35
28-09-2018 15:35
28-09-2018 16:05
28-09-2018 19:16
No niestety z bólem w dniu dzisiejszym zablokowałem kartę i przenoszę kasę do raiffeisena, który zreszta został sprzedany ..... Konto zostawię do końca roku ale nie przewiduje wdrożenia usługi .....
Chciałabym pomóc ale w tym miejscu ciężko mi wyjaśnić, co było powodem, że u Ciebie nie był widoczny przycisk aktywacji karty. Przez Społeczność ING nie mogę sprawdzić informacji o Twojej karcie, jej
... 08-08-2022Taki komunikat może pojawić się, jeśli nie jesteś właścicielem lub pełnomocnikiem do rachunku, który jest powiązany z kredytem. W takiej sytuacji możesz złożyć dyspozycję nadpłaty na infolinii: 32 357
... 08-08-2022U mnie nastąpiła taka sytuacja -w opcji nadpłać kredyt po wybraniu sumy nadpłaty rata jest wyższa o 10 zł niż ta którą obecnie płacę .Wniosek złożyłam na zawieszenie rat sierpniowej , wrześniowej li
... 08-08-2022