18-06-2018 19:16
Podobnie jak jeden z przedmówców, właśnie wróciłem z konkurencyjnego banku gdzie założyłem konto.
Póki co pozostanę przy ING jako zapasowe konto, ale główne będzie już u konkurencji gdzie skorzystam z rzeczonego Apple Pay.
Przespaliście kochani.
Żeby przynajmniej było że we wrześniu dołączycie jak inne banki, ale nie.
Sorry... prawo rynku.
PS. Zabawne byłoby widzieć reklamę gdzie Marek Kondrat zamyka konto wygłaszając to hasło ![]()
18-06-2018 19:33
Czy moi przedmówcy mogliby zdradzić do jakiego banku przenieśli swoje zabawki? Nie ukrywam, że czas jest cenny i nie każdy ma tyle aby wertować usługi i opłaty innych banków.
Nie bójcie się wypisywać ich nazwa. To nawet lepiej wyjdzie dla Was a ING zobaczy, który bank im zabiera klientów.
Natomiast co do września. Nie widzę tego w ING. By już coś pisali na ten temat.
18-06-2018 19:39
18-06-2018 19:42
18-06-2018 19:45
Ja byłem w banku, który we wrześniu zmienia nazwę na nazwę swojego hiszpańskiego właściciela. Pierwsza litera to W druga B a trzecia K.
18-06-2018 19:47
18-06-2018 19:48
Tak, wygląda na to że to mBank podbierze najwięcej klientów ING.
Jestem jednym z nich.
18-06-2018 19:52
18-06-2018 20:05
Ja przeszedłem do banku, który jeszcze jest prawie cały zielony, ale pewnie we wrześniu będzie już czerwony. Jak na razie niespecjalnie lubię tylko ich aplikację mobilną i konieczność logowania się do płatności Blikiem (w ING można było wywołać Blik bez logowania), ale cała reszta jest super. Pewnie do aplikacji też się przyzwyczaję – w końcu jak się 11 lat było w ING, to się teraz człowiek musi nauczyć nowego interfejsu. Poza tym mam iPhone'a i Apple Watcha, więc płacenie przez Apple Pay będzie super wygodne.
18-06-2018 20:30
Wierz mi, że jak będziesz miał Apple Pay, to nie będziesz korzystać z Blika, może sporadycznie. Apple Pay możesz używać wszędzie, także w transakcjach w przeglądarce. Ja z różnic już widzę, że mogę mieć aplikację mobilną jednocześnie na Ipadzie i Iphonie, natomiast aplikacja ING to uniemożliwia, ograniczając możliwość korzystania tylko do jednego urządzenia.
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |