24-08-2022 08:40 | Edytowano: 24-08-2022 08:41
To może dotyczy tylko tych nowszych. Ale skoro tak, to może w wersji Androida jest problem? Sprawdzałaś co masz zainstalowane?
24-08-2022 11:57
24-08-2022 20:18
Jeżeli pojawia Ci się problem ze sprawnym funkcjonowaniem naszej aplikacji spróbuj proszę usunąć i zainstalować nasz aplikację ponownie. Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną naszej aplikacji. Sprawdź, czy Twoja przeglądarka mobilna jest aktualna. Warto też upewnić się, że masz zainstalowaną najnowszą wersję aplikacji systemowej Android System WebView. Jeśli to nie pomoże, proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy indywidualne zgłoszenie do działu IT.
Na ten komunikat może mieć wpływ jakoś połączenia internetowego bądź przeglądarka, z której korzystasz. Spróbuj wykonać proces przez przeglądarkę Google Chrome w trybie incognito. Jeżeli kłopot nadal
... 15-01-2025Prosimy, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING.
14-01-2025Cześć,
Razem z żoną posiadamy działkę o statusie rolno-budowlanym, która ma 3000m2. Obecnie na działce mamy budynek w stanie "stan surowy zamkniętym", który jest wyceniany na wartość 350 000 PLN + kwo
... 14-01-2025