24-08-2022 08:40 | Edytowano: 24-08-2022 08:41
To może dotyczy tylko tych nowszych. Ale skoro tak, to może w wersji Androida jest problem? Sprawdzałaś co masz zainstalowane?
24-08-2022 11:57
24-08-2022 20:18
Jeżeli pojawia Ci się problem ze sprawnym funkcjonowaniem naszej aplikacji spróbuj proszę usunąć i zainstalować nasz aplikację ponownie. Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną naszej aplikacji. Sprawdź, czy Twoja przeglądarka mobilna jest aktualna. Warto też upewnić się, że masz zainstalowaną najnowszą wersję aplikacji systemowej Android System WebView. Jeśli to nie pomoże, proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy indywidualne zgłoszenie do działu IT.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024