25-06-2018 19:03
Aplikacja mobilna to jakaś kpina:
Aplikacja przeinstalowana, cache wyczyszczone, aktualizacje zainstalowane, moduł NFC włączony, telefon OnePlus 6.
Jest to chyba najgorsza aplikacja jaką mam w tym momencie zainstalowaną, niestety nie ma alternatywy.
25-06-2018 20:02
29-06-2018 06:11
01-07-2018 18:31
02-07-2018 13:39 | Edytowano: 02-07-2018 13:39
@alek26 Sprawdź, czy masz aktualną wersję aplikacji. Jeżeli nie, pobierz ją i daj znać czy problem dalej u Ciebie występuje.
@kam Proszę, również sprawdź wersję aplikacji. Jeżeli masz aktualną - pozamykaj aplikacje, które mogą działać w tle i usuń dane spod aplikacji w ustawieniach telefonu.
02-07-2018 14:22
Jestem tego samego zdania, że aplikacja jest do bani. :/ Po pobraniu i zainstalowaniu aplikacji na Microsoft Lumia 950 z systemem Windows 10 Mobile aplikacja wyświetla się na cały ekran jakby była powiększona (litery, cyfry wszystko powiększone do rozmiarów megawielkich i przesuwają się to w jedną to w drugą stronę ), górny pasek z napisem ING ( też rozmiarów mega )skacze po całym ekranie, co przeszkadza niemiłosiernie przy przeciąganiu strony w dół lub w górę, a aby się wylogować to też trzeba mieć refleks bo tak samo napis wyloguj skacze po ekranie. :/ Cała stronka tak zrobiona, że napisy nachodzą na siebie, lub dosłownie w połowie ich nie widać są jakby ucięte w 1/3 na dole i nie idzie odczytać co pisze, nie wspomnę już, że aby zrobić przelew, czy cokolwiek to trzeba się namęczyć by strona stała w miejscu. :/ Aplikację chyba ze dwa razy odinstalowywałam i na nowo instalowałam i jest tak samo. :/ Ze starą aplikacją nie miałam żadnych problemów, była czytelna i wszystko było na miejscu.
02-07-2018 15:19 | Edytowano: 02-07-2018 15:20
03-07-2018 08:32
@alek26 sprawdziliśmy działanie kart w telefonie na wspomnianym przez Ciebie modelu. Powinny działać prawidłowo. U Ciebie jest inaczej, dlatego prosimy skontaktuj się z nami przez wiadomość w Moim ING lub czat po zalogowaniu (na dole strony). Przyjmiemy od Ciebie zgłoszenie błędu i bliżej przyjrzymy się Twojej sprawie.
03-07-2018 13:38
@KasiaC - zmniejsz w ustawieniach telefonu rozmiar czcionki do minimum. Ten problem nie powinien się pojawiać.
04-07-2018 00:58 | Edytowano: 04-07-2018 01:07
Mnie bardziej irytuje to, że poprzednia aplikacja była na 5+ . Dałem jej maksymalną ilość gwiazdek, z opisem, że to wzorowa aplikacja. Działała błyskawicznie i bez najmniejszych zacięć. Teraz zostałem właściwie zmuszony do zainstalowania tego nowego badziewia. Nowa edycja to faktycznie czysta kpina. Działa wolno, jeśli w ogóle działa. Brak ergonomii. Przycisk logowania ukryty na samej górze w rogu. przy 6-cio calowym telefonie trzeba wziąć go w dwie ręce żeby to kliknąć. Ogólnie jeden wielki chaos. Kiedyś przelew do kogoś z listy w "historii" trwał 20 sekund. Teraz (do diabła) kilka minut i kilkanaście przekleństw. Jeśli to jest postęp i rozwój według ING, to ja raczej rezygnuję z tego banku. Miara się przebrała. To już któryś raz z kolei, kiedy w ogóle nie liczą się z opinią użytkowników, tylko idą w zaparte, że to rozwój i "wszyscy tego chcieli". Odpowiedzi na krytykę pod aplikacją w sklepie Play to już szczyt wszystkiego. Nie dość, że zdawkowe to jeszcze wklejane z szablonu. Gołym okiem widać, że większość ludzi po tej "cudownej" zmianie wystawia negatywną ocenę na jedną gwiazdkę, bo mniej nie można. Od razu widać, że nikt tego "rozwoju" nie kontroluje. Gdzie są managerowie i szefostwo? W innym przypadku autor takiego oprogramowania dawno szukałby innej pracy w branży nie związanej z IT. A tu proszę - "rozwój" , pięć kroków w tył i pewnie jeszcze premia z pochwałą wzrokową. Ręce opadają i nie tylko. Żegnaj ING. Bez odbioru.
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zal