Odpowiedz

Aplikacja eTerminal

Zawarłam umowę na eTerminal z myślą, że może się przydać w przypadku niektórych moich klientów (i teraz bardzo by się przydał, ponieważ jeden z nich zapytał mnie dzisiaj o możliwość płatność kartą). Przy konfiguracji aplikacji wyskakuje mi komunikat "Telefon nie jest uznany za bezpieczny telefon Google. Wybierz inny telefon". Mam LG V30. Nie będę zmieniała urządzenia tylko dlatego, że JEDNA aplikacja ma z nim problem, bo urządzenie jest jeszcze dobre i nic mu nie doskwiera.

Co mogę zrobić żeby ten komunikat zniknął? Nadmienię, że poza tym komunikatem nie ma kompletnie żadnej informacji co tej aplikacji nie pasuje.

 

Odpowiedz
0 Lajków
DefineYou
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
02-03-2023
Wiadomość 1 z 4 (4 465 wyświetleń)

Re: Aplikacja eTerminal

[ Edytowane ]

Sprawdź, czy telefon jest zrootowany lub czy masz włączony tryb deweloperski/opcje programisty i wyłącz go.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
586
125
19-03-2018
Wiadomość 2 z 4 (4 373 wyświetleń)

Re: Aplikacja eTerminal

[ Edytowane ]

Nie jest ani zrootowany ani nie ma włączonych opcji programisty. 

Mam też ustawioną blokadę biometryczną i PIN do telefonu
więc telefon jest zabezpieczony moim zdaniem...

Odpowiedz
0 Lajków
DefineYou
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
02-03-2023
Wiadomość 3 z 4 (4 313 wyświetleń)

Re: Aplikacja eTerminal

Nasz eTerminal spełnia rygorystyczne wymagania bezpieczeństwa i jest certyfikowany przez Organizacje Płatnicze VISA oraz Mastercard. Jeżeli Aplikacja informuje, że urządzenie przez nią nie zostało uznane za bezpieczna to taki telefon nie może być eTerminalem (chodzi o bezpieczeństwo płatności zarówno naszego klienta jak i osób dokonujących płatności). Oczywiście nie sprawia to, że klient dla celów własnych nie może użytkować tego telefonu i innych aplikacji, nie mniej nie spełnia wymagań bezpieczeństwa aplikacji płatniczej jaką jest eTerminal.

LG – V30 (inne używane zamiennie nazwy tego modelu H930, H933) nie znajdujemy tego modelu na liście urządzeń, na których podaliśmy, że można zainstalować eTerminal.

Na naszej stronie jest udostępniona lista modeli na których można zainstalować eTerminal: 
https://www.ing.pl/terminale-platnicze/aplikacja-eterminal



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
338
65
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (4 201 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Re.: Zmiana numeru telefonu na estoński.

Dziękujemy za zgłoszenie. Poprawimy to.

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy