28-08-2018 19:23
Dzień dobry,
od jakiegoś czasu aplikacja w ogóle się nie uruchamia na systemie LineageOs bez Gappsów. Czy zespól ING jest w stanie coś z tym zrobić? Wcześniej aplikacja wyświetlała komunikat, że aplikacja nie może działać z powodu braku Gapps, ale działała.
Bardzo chciałbym korzystać z aplikacji mobilnej, ale aktualnie nie jestem w stanie.
31-08-2018 14:32
Opisana sytuacja związana jest z tym, że nie pobrałeś aplikacji z oficjalnego sklepu Google Play. Planujemy wgranie poprawek. W tej sytuacji możesz zaczekać aż udostępnimy aktualizację lub pobrać aplikację z oficjalnego sklepu.
07-09-2018 20:32
Dziękuje za odpowiedź.
Aplikacje pobierałem za pomocą YALP store.
Czekam na niezbędną aktualizację by znów móc korzystać z bankowości mobilnej.
Pozdrawiam,
Damian
25-10-2018 18:07
25-10-2018 18:11
I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz
... 23-11-2024