03-11-2018 11:19
Dzień dobry,
Aplikacja ING Mobile pozwala zapisać paragony.
Nie ma natomiast dostępu do nich.
Będę wdzięczny za pomoc.
04-11-2018 11:27
Po zapisaniu paragonów w aplikacji, automatycznie trafią do swojego folderu w Moich dokumentach. Dzięki temu możesz mieć do nich dostęp po zalogowaniu się z dowolnego urządzenia.
Po zalogowaniu do Moje ING sprawdź proszę zakładkę Usługi i narzędzia/Usługi dodatkowe/Moje dokumenty. Po wejściu, znajdziesz tam zakładkę „Paragony”.
Tam powinieneś odszukać zapisany paragon.
06-11-2018 12:37
Nie wiem z jakiego systemu operacyjnego korzystasz. W przypadku Androida, na kłopot z wyświetleniem strony logowania, może pomóc wstrzymanie aplikacji w ustawieniach telefonu. A następnie ponowne jej
... 26-12-2025Hej, przekazałam prośbę o szybsze rozpatrzenie Twojej reklamacji. Postaramy się zrobić co możemy.
26-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |