03-11-2018 11:19
Dzień dobry,
Aplikacja ING Mobile pozwala zapisać paragony.
Nie ma natomiast dostępu do nich.
Będę wdzięczny za pomoc.
04-11-2018 11:27
Po zapisaniu paragonów w aplikacji, automatycznie trafią do swojego folderu w Moich dokumentach. Dzięki temu możesz mieć do nich dostęp po zalogowaniu się z dowolnego urządzenia.
Po zalogowaniu do Moje ING sprawdź proszę zakładkę Usługi i narzędzia/Usługi dodatkowe/Moje dokumenty. Po wejściu, znajdziesz tam zakładkę „Paragony”.
Tam powinieneś odszukać zapisany paragon.
06-11-2018 12:37
Żeby zamknąć IKE konieczna jest wizyta w placówce. Listę dostępnych placówek znajdziesz tutaj: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=oddzial
27-12-2024Czyli jak rozumiem każdy z małżonków loguje się na swoje ING (to wspólne konto) i zakłada swój OKO bonus? Czyli finalnie będą 2, zgadza się?
27-12-2024Konto OKO Bonus prowadzimy tylko jako konto indywidualne, nie może być to konto wspólne. Każda osoba może mieć jedno takie konto otwarte dla siebie.
27-12-2024