Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Aplikacja ING nie działa na LineageOs 15.1

Dzień dobry,

od jakiegoś czasu aplikacja w ogóle się nie uruchamia na systemie LineageOs bez Gappsów. Czy zespól ING jest w stanie coś z tym zrobić? Wcześniej aplikacja wyświetlała komunikat, że aplikacja nie może działać z powodu braku Gapps, ale działała.

Bardzo chciałbym korzystać z aplikacji mobilnej, ale aktualnie nie jestem w stanie.

Odpowiedz
0 Lajków
Damian2
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
28-08-2018
Wiadomość 1 z 5 (12 513 wyświetleń)

Re: Aplikacja ING nie działa na LineageOs 15.1

Opisana sytuacja związana jest z tym, że nie pobrałeś aplikacji z oficjalnego sklepu Google Play. Planujemy wgranie poprawek. W tej sytuacji możesz zaczekać aż udostępnimy aktualizację lub pobrać aplikację z oficjalnego sklepu. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 5 (12 381 wyświetleń)

Re: Aplikacja ING nie działa na LineageOs 15.1

Dziękuje za odpowiedź.

 

Aplikacje pobierałem za pomocą YALP store.

Czekam na niezbędną aktualizację by znów móc korzystać z bankowości mobilnej.

 

Pozdrawiam,

Damian

Odpowiedz
0 Lajków
Damian2
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
28-08-2018
Wiadomość 3 z 5 (12 301 wyświetleń)

Re: Aplikacja ING nie działa na LineageOs 15.1

Aplikacja w wersji 2.8.5 działa poprawnie.
Odpowiedz
0 Lajków
Damian2
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
28-08-2018
Wiadomość 4 z 5 (11 572 wyświetleń)

Re: Aplikacja ING nie działa na LineageOs 15.1

Emotikon: Szczęśliwy

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
68
29-01-2018
Wiadomość 5 z 5 (11 569 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Hej, przekazałam prośbę o szybsze rozpatrzenie Twojej reklamacji. Postaramy się zrobić co możemy.

26-12-2025
Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Hej, mam ten sam problem - o godzinie 21:55 dokonałam wpłaty we wplatomacie ING w Chorzowie. Natychmiast złożyłam reklamację, aczkolwiek jest to pilna sprawa i data rozpatrzenia wniosku jest zbyt odle...

26-12-2025
Re.: Hasło maskowane / partial password

2 lata temu w innym wątku prosiłem o wprowadzenie obsługi passkeys. Moderator napisał, że przekazał to dalej. Chyba jednak wpadło do studni. Oczywiście nie podejrzewam osób decyzyjnych w ING, że zamia...

24-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy