Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Aplikacja ING nie działa na LineageOs 15.1

Dzień dobry,

od jakiegoś czasu aplikacja w ogóle się nie uruchamia na systemie LineageOs bez Gappsów. Czy zespól ING jest w stanie coś z tym zrobić? Wcześniej aplikacja wyświetlała komunikat, że aplikacja nie może działać z powodu braku Gapps, ale działała.

Bardzo chciałbym korzystać z aplikacji mobilnej, ale aktualnie nie jestem w stanie.

Odpowiedz
0 Lajków
Damian2
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
28-08-2018
Wiadomość 1 z 5 (9 873 wyświetleń)

Re: Aplikacja ING nie działa na LineageOs 15.1

Opisana sytuacja związana jest z tym, że nie pobrałeś aplikacji z oficjalnego sklepu Google Play. Planujemy wgranie poprawek. W tej sytuacji możesz zaczekać aż udostępnimy aktualizację lub pobrać aplikację z oficjalnego sklepu. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
172
04-09-2015
Wiadomość 2 z 5 (9 741 wyświetleń)

Re: Aplikacja ING nie działa na LineageOs 15.1

Dziękuje za odpowiedź.

 

Aplikacje pobierałem za pomocą YALP store.

Czekam na niezbędną aktualizację by znów móc korzystać z bankowości mobilnej.

 

Pozdrawiam,

Damian

Odpowiedz
0 Lajków
Damian2
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
28-08-2018
Wiadomość 3 z 5 (9 661 wyświetleń)

Re: Aplikacja ING nie działa na LineageOs 15.1

Aplikacja w wersji 2.8.5 działa poprawnie.
Odpowiedz
0 Lajków
Damian2
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
28-08-2018
Wiadomość 4 z 5 (8 932 wyświetleń)

Re: Aplikacja ING nie działa na LineageOs 15.1

Emotikon: Szczęśliwy

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
68
29-01-2018
Wiadomość 5 z 5 (8 929 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Przelew ING na Revolut Litwa

Standardowy czas przelewu na Litwę, która znajduje się na terenie jednolitego obszaru płatności SEPA to 1 dzień roboczy (dzień księgowania + 1 dzień roboczy). To, kiedy płatność się zaksięguje, zależy

...

07-06-2023
Re: Re.: Możliwość skrócenia okresu kredytowania w Moje ING

Zasady skrócenia okresu kredytowania po nadpłacie są takie same w usłudze Moje ING i w oddziale banku.
Różnica polega jednak na czasie potrzebnym do przygotowania aneksu (obecnie około 5 dni roboczych)

...

07-06-2023
Re: Dołączenie do kredytu

Przy dołączeniu do kredytu nie badamy ponownie zdolności kredytowej. W oddziale do podpisania będzie tylko aneks - płatny 200 zł.

Ważna jest czy akt notarialny przeniesienia własności (ten ostateczny

...

07-06-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy