Jak rozumiem przetestowałeś przy zachowaniu poniższych zasad? 1. Inne urządzenie niż prywatny laptop 2. Tryb incognito (po jednym teście zamykana przeglądarka z trybu incognito jak i normalnego i do kolejnego uruchamiana? )
Bo jeśli nie to bez tego strona rozpoznała, że jesteś klientem
Problem istnieje od dawna, z tego co widzę zgłaszałem go 1 marca tego roku. Dostałem wtedy odpowiedz, że mam
Przeglądałem z ciekawości oferty pożyczki gotówkowej i dostrzegłem coś ciekawego. Mianowicie nowy klient dostaje prawdopodobnie tańszą pożyczkę niż stały.
Założenia kalkulacji: 36 miesięcy, kwota 20 tys zł.
Kwota bez logowania: Rata pożyczki ze składką ubezpieczeniową: 668,94 zł Kwota po zalogowaniu: Rata pożyczki ze składką ubezpieczeniową: ~673zł Kwota po przeliczeniu jako niezalogowa
Obszedłem ten błąd obciązajac w google play rachunek telefoniczny. Aczkolwiek proponowanie rozwiązania pod tytułem: "zadzwoń to sprawdzimy", nie jest zbyt pomocne Lepsze by było: Dołączyć ewentualną instrukcję integracji karty z usługą i dodanie że jeśli ona nie pomoże - to zapraszamy do kontaktu pod telefonem
Mam dziwny problem sklep google play odrzuca mi kartę wirtualna, podświetla mi numer karty i wyrzuca monit że jest nieprawidłowa. Ktoś miał jeszcze ten problem?