Odpowiedz

Droższy kredyt dla klienta?

Cześć wszystkim.

Przeglądałem z ciekawości oferty pożyczki gotówkowej i dostrzegłem coś ciekawego. Mianowicie nowy klient dostaje prawdopodobnie tańszą pożyczkę niż stały.

Założenia kalkulacji:
36 miesięcy, kwota 20 tys zł.

Kwota bez logowania: Rata pożyczki ze składką ubezpieczeniową: 668,94 zł
Kwota po zalogowaniu: Rata pożyczki ze składką ubezpieczeniową: ~673zł
Kwota po przeliczeniu jako niezalogowany, następnie po zalogowaniu na konto i ponownym przeliczeniu: 

Rata miesięczna wraz ze składką ubezpieczeniową: 668,89 PLN

Podsumowując błąd systemu? Czy też w 2 wariancie strona powieliła ofertę zapisaną w cookies? Emotikon: Szczęśliwy 
Odpowiedz
0 Lajków
rogacz88
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
29-09-2017
Wiadomość 1 z 4 (4 094 wyświetleń)

Re: Droższy kredyt dla klienta?

@rogacz88 Sprawdziłem podane przez Ciebie symulacje i za każdym razem otrzymałem kwotę 668,94 zł (bez względu na wariant zalogowany/ niezalogowany i kalkulator na stronie). Ta kwota może się trochę różnić, gdy do spłaty raty wybierzemy inny dzień niż dzisiejszy, bo dla takiego dnia zawsze sprawdzamy symulacje. Dla pewności możesz wyczyścić pliki ccokies lub skorzystać z opcji incognito/okna prywatnego i sprawdzić to ponownie Emotikon: Szczęśliwy W razie dalszych wątpliwości zapraszam Cię do kontaktu z nami przez Moje ING lub telefon na numer 32 357 00 69 i przyjrzymy się sprawie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
645
132
12-04-2017
Wiadomość 2 z 4 (4 052 wyświetleń)

Re: Droższy kredyt dla klienta?

Cześć

Jak rozumiem przetestowałeś przy zachowaniu poniższych zasad? Emotikon: Szczęśliwy
1. Inne urządzenie niż prywatny laptop
2. Tryb incognito (po jednym teście zamykana przeglądarka z trybu incognito jak i normalnego i do kolejnego uruchamiana? Emotikon: Szczęśliwy)

Bo jeśli nie to bez tego strona rozpoznała, że jesteś klientem Emotikon: Szczęśliwy 

Problem istnieje od dawna, z tego co widzę zgłaszałem go 1 marca tego roku. Dostałem wtedy odpowiedz, że mam prawo się domagać korzystniejszej dla mnie opcji kredytu Emotikon: Szczęśliwy


Odpowiedz
0 Lajków
rogacz88
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
29-09-2017
Wiadomość 3 z 4 (4 042 wyświetleń)

Re: Droższy kredyt dla klienta?

@rogacz88 Tak, sprawdziłem to na podane przez Ciebie sposoby i nie otrzymałem innej propozycji niż ta 668,94 zł Emotikon: Smutny Zapraszam Cię więc do kontaktu z nami w Moim ING. Sprawdzimy to i zobaczymy, z czego może wynikać podana przez Ciebie różnica. 

 

Damian

Odpowiedz
0 Lajków
DamianB
Były moderator
Były moderator icon
108
21
14-12-2020
Wiadomość 4 z 4 (3 998 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

05-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest. 
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy