Odpowiedz

Droższy kredyt dla klienta?

Cześć wszystkim.

Przeglądałem z ciekawości oferty pożyczki gotówkowej i dostrzegłem coś ciekawego. Mianowicie nowy klient dostaje prawdopodobnie tańszą pożyczkę niż stały.

Założenia kalkulacji:
36 miesięcy, kwota 20 tys zł.

Kwota bez logowania: Rata pożyczki ze składką ubezpieczeniową: 668,94 zł
Kwota po zalogowaniu: Rata pożyczki ze składką ubezpieczeniową: ~673zł
Kwota po przeliczeniu jako niezalogowany, następnie po zalogowaniu na konto i ponownym przeliczeniu: 

Rata miesięczna wraz ze składką ubezpieczeniową: 668,89 PLN

Podsumowując błąd systemu? Czy też w 2 wariancie strona powieliła ofertę zapisaną w cookies? Emotikon: Szczęśliwy 
Odpowiedz
0 Lajków
rogacz88
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
29-09-2017
Wiadomość 1 z 4 (2 205 wyświetleń)

Re: Droższy kredyt dla klienta?

@rogacz88 Sprawdziłem podane przez Ciebie symulacje i za każdym razem otrzymałem kwotę 668,94 zł (bez względu na wariant zalogowany/ niezalogowany i kalkulator na stronie). Ta kwota może się trochę różnić, gdy do spłaty raty wybierzemy inny dzień niż dzisiejszy, bo dla takiego dnia zawsze sprawdzamy symulacje. Dla pewności możesz wyczyścić pliki ccokies lub skorzystać z opcji incognito/okna prywatnego i sprawdzić to ponownie Emotikon: Szczęśliwy W razie dalszych wątpliwości zapraszam Cię do kontaktu z nami przez Moje ING lub telefon na numer 32 357 00 69 i przyjrzymy się sprawie.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
537
119
12-04-2017
Wiadomość 2 z 4 (2 163 wyświetleń)

Re: Droższy kredyt dla klienta?

Cześć

Jak rozumiem przetestowałeś przy zachowaniu poniższych zasad? Emotikon: Szczęśliwy
1. Inne urządzenie niż prywatny laptop
2. Tryb incognito (po jednym teście zamykana przeglądarka z trybu incognito jak i normalnego i do kolejnego uruchamiana? Emotikon: Szczęśliwy)

Bo jeśli nie to bez tego strona rozpoznała, że jesteś klientem Emotikon: Szczęśliwy 

Problem istnieje od dawna, z tego co widzę zgłaszałem go 1 marca tego roku. Dostałem wtedy odpowiedz, że mam prawo się domagać korzystniejszej dla mnie opcji kredytu Emotikon: Szczęśliwy


Odpowiedz
0 Lajków
rogacz88
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
29-09-2017
Wiadomość 3 z 4 (2 153 wyświetleń)

Re: Droższy kredyt dla klienta?

@rogacz88 Tak, sprawdziłem to na podane przez Ciebie sposoby i nie otrzymałem innej propozycji niż ta 668,94 zł Emotikon: Smutny Zapraszam Cię więc do kontaktu z nami w Moim ING. Sprawdzimy to i zobaczymy, z czego może wynikać podana przez Ciebie różnica. 

 

Damian

Odpowiedz
0 Lajków
DamianB
Były moderator
Były moderator icon
108
21
14-12-2020
Wiadomość 4 z 4 (2 109 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy