Sposoby na oszczędzanie

Odpowiedz

Sprzedaż IKE - konieczna osobista wizyta w oddziale - UWAGA!

[ Edytowane ]

Chciałbym zapytać dlaczego w celu odzyskania pieniędzy z IKE należy udać się OSOBIŚCIE do oddziału i złożyć osobiście dyspozycję?

Dlaczego życie i zdrowie Klientów jest w dobie pandemii w ten sposób narażane?

Dlaczego przy zakupie jednostek Bank nie informuje należycie o JEDYNEJ możliwości odzyskania środków w ten sposób?

Dlaczego zakup jednostek jest możliwy w bardzo intuicyjnym serwisie transakcyjnym, a sprzedaż w ten sposób jest niemożliwa?

Dlaczego wirtualny asystent na pytanie o sprzedaż funduszy informuje o możliwości ich sprzedaży przez internet, bez wyłączania IKE bądź innych produktów?

W jaki inny sposób mogę odzyskać wpłacone środki bez konieczności udawania się osobiście 50km do najbliższego oddziału i konieczności zwolnienia się w tym celu z pracy?

Odpowiedz
0 Lajków
atapi
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
4
28-10-2019
Wiadomość 1 z 4 (8 969 wyświetleń)

Re: Sprzedaż IKE - konieczna osobista wizyta w oddziale - UWAGA!

@atapi Dziękujemy za ten głos. Rozumiemy niedogodności wynikające z konieczności osobistej wizyty w oddziale, zwłaszcza w tak trudnym okresie. Przepraszamy, jednak w tym momencie nie mamy innej możliwości przyjęcia zgłoszenia odkupienia jednostek z IKE niż podczas wizyty w naszym oddziale. Przekazaliśmy Twoją wiadomość do odpowiedniego zespołu i jeśli wprowadzimy zamiany w zakresie przyjmowania dyspozycji odkupienia jednostek, to od razu o tym poinformujemy. Dziękujemy również za zwrócenie nam uwagi na nieścisłości w Moim Asystencie, poprawimy te informacje.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
601
127
12-04-2017
Wiadomość 2 z 4 (8 782 wyświetleń)

Re: Sprzedaż IKE - konieczna osobista wizyta w oddziale - UWAGA!

Mamy drugą falę pandemii, po dwóch próbach dostania się do oddziału z kolejnych wizyt przez wszechobecne kolejki zrezygnowałem. Teraz, z powodu kolejnego zamknięcia galerii handlowych większość oddziałów będzie niedostępnych. Bardzo proszę o informację jak w cywilizowany sposób mogę odzyskać środki z tej nietrafionej inwestycji. Czy mogę się umówić na konkretną godzinę do oddziału w celu złożenia tej dyspozycji?

Odpowiedz
0 Lajków
atapi
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
4
28-10-2019
Wiadomość 3 z 4 (8 511 wyświetleń)

Re: Sprzedaż IKE - konieczna osobista wizyta w oddziale - UWAGA!

Tak, możemy umówić Cię na spotkanie w oddziale. Zadzwoń proszę w tym celu na naszą infolinię 32 357 00 69 lub napisz do nas na czacie w Moim ING. Ustalimy wówczas wszystkie  szczegóły



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (8 447 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konto osobiste walutowe EUR - jak wykonać ekspresowy przelew na Niemieckie konto

Przelew możesz zlecić z konta w złotych jako przelew walutowy lub bezpośrednio z konta walutowego. W przypadku trybu pilnego DZIŚ, przelew zostanie udostępniony w banku odbiorcy w tym samym dniu. Jeśl

...

12-03-2025
Re.: Ciągła aktywacja aplikacji

Jeśli w ciągu 90 dni nie zalogujesz się do aplikacji na zaufanym urządzeniu, automatycznie usuniemy je z Twoich zaufanych ze względu bezpieczeństwa. W tej sytuacji faktycznie wymagana jest ponowna akt

...

12-03-2025
Re.: Ogromny problem - jedna osoba w reprezentacji przy dwuosobowym schemacie akceptacji

Spróbuj proszę ponownie w tej sprawie napisać na czacie w bankowości lub zadzwoń na naszą infolinię dla przedsiębiorców pod numerem 32 357 00 24.

11-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy