Odpowiedz

Cele oszczędnościowe

Witam, czy przelew z celów oszczędnościowych na konto jest bezpłatny, czy jest określona liczba przelewów z celów na konto, czy można zamknąć cel przed ustalonym terminem bez konsekwencji?
Odpowiedz
0 Lajków
jagodzianka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
26-08-2020
Wiadomość 1 z 4 (1 314 wyświetleń)

Re: Cele oszczędnościowe

Witaj Emotikon: Szczęśliwy

przelewy z celów oszczędnościowych, jak i na cele oszczędnościowe nie są limitowane i są zupełnie darmowe. Możesz zamknąć cel w dowolnym momencie, bez żadnych konsekwencji. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartynaC
Moderator
Moderator icon
270
57
12-04-2017
Wiadomość 2 z 4 (1 281 wyświetleń)

Re: Cele oszczędnościowe

Czy w trakcie trwania celu oszczednosciowego moge wyplacic czesc srodkow i dalej kontynuowac gromadzenie czy musze wyplacic calosc srodków, na koncie widze tylko zakoncz cel.

jagodzianka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
26-08-2020
Wiadomość 3 z 4 (1 206 wyświetleń)

Re: Cele oszczędnościowe

Jeśli wybierzesz opcję przelewu własnego, możesz wypłacić część pieniędzy i nadal kontynuować oszczędzanie Emotikon: Szczęśliwy 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartaK
Moderator
Moderator icon
667
166
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (1 176 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Składka Zdrowotna za grudzien 2021 - zapłacona w grudniu

Hej,

 

czy dostosowane do Nowego Ładu ING Księgowość pozwoli mi obniżyć podatek o 7.75% składki zdrowotnej jeżeli zapłacę ją jeszcze w grudniu? Znowelizowana ustawa przewiduje taką możliwość, ale czy pr

...

06-12-2021
Re: Re.: Czas na przelew ostatniej transzy po przesłaniu protokołu odbioru

Tak, złóż nam dyspozycję uruchomienia transzy w aplikacji. Wypłatę wykonamy:

  • do 10 dni kalendarzowych - kiedy Twoja umowa została podpisana przed 16.05.2021 r.
  • do 10 dni roboczych - kiedy Twoja um
...

06-12-2021
Re: Nie aktywowaliśmy płatności, sprawdź później w szczegółach karty

Przyczyną takiej sytuacji może być brak aktualnej wersji naszej aplikacji mobilnej lub brak aktualnego oprogramowania na Twoim urządzeniu. Z płatności telefonem możesz korzystać na systemie Android od

...

06-12-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy