19-05-2017 11:07
Hej,
Czasami robie zakupy przez Internet korzystając z tableta z androidem 6. Przy płatności kartą kredytową ( ostatnio za pomocą payu) wyskakuje standardowy monit o podanie kodu z sms. Po wpisaniu kodu pojawia się komunikat „zły fromat danych” i transakcja zostaje odrzucona. Niestety nie mam zrzutu ekranu.Na kompie z windowsem nic takiego się nie działo. Czy macie juz zarejestrowany podobny problem? Jest na to jakieś rozwiązanie?
19-05-2017 12:35
Sprawdź proszę czy w swoim tablecie masz włączony automatyczny czas i datę. Może mieć to wpływ na poprawne działanie aplikacji mobilnej. Jeżeli to nic nie wniesie to napisz proszę do nas przez bankowość elektroniczną. Dzięki temu łatwiej będzie nam sprawdzić co się dzieje. Przez forum nie mamy dostepu do danych naszych klientów.
19-05-2017 13:44
Mam włączoną automatyczna datę i czas, strefe czasową , format 24h, format daty dd.mm.yyyy.
Następnym razem, zrobie zrzut ekranu i zgłoszę przez bankowość elektroniczną. Dzięki!
Z racji tego, że masz u nas kredyt hipoteczny wspólny z żoną, to macie również wskazane konto, z którego kredyt jest spłacany. W takiej sytuacji każdy ze współposiadaczy kredytu może zostać poproszony
... 21-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
3 | |
1 | |
1 |