16-06-2017 22:32
17-06-2017 22:16 | Edytowano: 12-11-2017 18:28
@kasja terminal płatniczy może pracować w dwóch trybach: online lub offline. Gdy terminal jest w trybie offline podczas płatności zbliżeniowej, nie łączy się z bankiem i nie blokujemy automatycznie pieniędzy na koncie. W momencie, gdy nastąpi połączenie z bankiem (online), transakcja będzie od razu widoczna na rachunku w postaci blokady. Płatność kartą księgujemy na koncie maksymalnie do 11 dni kalendarzowych - od razu po otrzymaniu rozliczenia z organizacji płatniczej.
19-06-2017 13:10
Takie sytuacje (offline) zdarzaja się bardzo często w dużych sieciach handlowych typu IKEA czy LIDL.
19-06-2017 14:36 | Edytowano: 19-06-2017 14:39
IlonaU pisze:@kasja terminal płatniczy może pracować w dwóch trybach: online lub offline. Gdy terminal jest w trybie offline podczas płatności zbliżeniowej, nie łączy się z bankiem i nie blokujemy automatycznie pieniędzy na koncie. W momencie, gdy nastąpi połączenie z bankiem (online), transakcja będzie od razu widoczna na rachunku w postaci blokady. Płatność kartą księgujemy na koncie maksymalnie do 11 dni kalendarzowych - od razu po otrzymaniu rozliczenia z organizacji płatniczej.
---
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Trochę to dziwne, że akurat przy korzystaniu zbliżeniowo z karty VISA ING termnale zawsze pracują w trybie offline. Wygląda na to, że cięzko jest Wam przyznać się do tego, że transakcje zbliżeniowe kartą debetową ING są realizowane tylko offline. Posiadam kartę zbliżeniową innego banku i jeszcze NIGDY płacąc tą kartą nie natrafiłem na terminal płatniczy pracujący w tym drugim trybie czyli offline, a transakcje tymi kartami realizuję w tych samych punktach. Tłumaczenie o terminalach pracujących w dwóch trybach w tej sytuacji jest mało wiarygodne. Chyba, że to jest jakieś fatum ciążące na kartach ING, że w momencie zbliżania Waszej karty do terminala, przełącza się on w tryb offline.
19-06-2017 14:55
IlonaU pisze:@kasja terminal płatniczy może pracować w dwóch trybach: online lub offline. Gdy terminal jest w trybie offline podczas płatności zbliżeniowej, nie łączy się z bankiem i nie blokujemy automatycznie pieniędzy na koncie. W momencie, gdy nastąpi połączenie z bankiem (online), transakcja będzie od razu widoczna na rachunku w postaci blokady. Płatność kartą księgujemy na koncie maksymalnie do 11 dni kalendarzowych - od razu po otrzymaniu rozliczenia z organizacji płatniczej.
---
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Powyższe wyjaśnienie jest mało wiarygodne. Konkretna sytuacja: płatność zbliżeniowa kartą ING offline, po kilku minutach płatność zbliżeniowa w tym samym terminalu kartą innego banku i oczywiście transakcja jest online. Jeszcze nigdy nie zdażyło się abym trafił na tryb offline płacąc zbliżeniowo kartą innego banku, natomiast przy płatnościach zbliżeniowych kartą ING terminale zawsze są offline. Efekt ? Na księgowanie płatności w ING trzeba czekać co najmniej kilka dni, co jest korzystne dla banku. Wniosek jest jeden, to nie wina terminali i ich trybów pracy. Kolejny temat po autoryzacji przelewów SMS-ami, w którym pojawiają się mętne tłumaczenia banku.
19-06-2017 21:55
Podaj sklepy w których robisz transakcję?
Ja byłem dziś na zakupach w Lidlu i stoję na stanowisku, że @kasja przedstawia sprawę wyczerpująco.
Przez Społeczność nie możemy dodać informacji do zgłoszonej reklamacji. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam przekażemy tę dodatkową informację do Twojej reklamacji,
... 07-10-2024Czy dałoby się dodać dodatkowy filtr w sekcji "ukryj", który ukrywałby przelewy wewnętrzne podczas wyświetlania historii operacji na koncie?
07-10-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
3 | |
1 | |
1 |