Płatności

Odpowiedz

Szybko znikający kod blik

Próbując zapłacić blokiem kod wyświetla się może przez 2 sekundy, po czym znika. Może to że mną jest coś nie tak, ale nie jestem w stanie w tym czasie zapamiętać kodu. Szukałam w aplikacji, czy jest możliwość wydłużenia czasu wyświetlania,ale nic takiego nie znalazłam. Czy ktoś wie jak to zrobić?
Odpowiedz
0 Lajków
chmurka32
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
06-12-2016
Wiadomość 1 z 4 (13 316 wyświetleń)

Re.: Szybko znikający kod blik

Jeśli wielokrotnie próbujesz pobrać kod BLIK, za każdym razem skraca się jego czas wyścielania. W takiej sytuacji zaloguj się do aplikacji. Może pobrać kod BLIK po zalogowaniu jak i przed, czas ponownie wydłuży się do maksymalnego.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KamilaC
Moderator
Moderator icon
189
72
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (13 245 wyświetleń)

Re.: Szybko znikający kod blik

Niestety nawet po zalogowaniu i pierwszej próbie wygenerowania kodu pokazuje się on ok 2 sekund, chociaż po lewej stronie paska (tym pod kodem) wyświetla się 19s. potem 18s. i na tym koniec (przypuszczam, zę miał się wyświetlać 20 sek, natomiast po 2 znika...).

Odpowiedz
0 Lajków
chmurka32
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
06-12-2016
Wiadomość 3 z 4 (13 197 wyświetleń)

Re.: Szybko znikający kod blik

[ Edytowane ]

@chmurka32 Proszę, sprawdź czy w smartfonie data i czas jest poprawna (czy jest włączona opcja automatycznego ustawienia daty i czasu).

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
659
123
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (13 117 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Niezadowolenie z powodu wycofania paczek przelewów

Przyłączam się do niezadowolenia przez wyłącznie tej funkcjonalności tracicie klienta. Pewnie was to nie obchodzi bo co taką dużą firmę obchodzi pare nic nie znaczących plotek.

14-05-2025
Re.: Kredyt hipoteczny na dom letniskowy

W tej sprawie skontaktuj się z naszymi specjalistami hipotecznymi odpowiedzialnymi za ofertę. Rozmowę umówisz tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/kredyty-i-pozyczki/kredyt-hipoteczny 

13-05-2025
PARKOWANIE Z ING - FAKTURA

Dzień dobry.

Kilka razy korzystałem z usługi parkowania z ING, ale za każdym razem jak potrzebuję uzyskać fakturę za parkowanie, strona moBilet odrzuca wygenerowany w aplikacji identyfikator logowania

...

13-05-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy