06-12-2016 11:06
07-12-2016 10:57
Jeśli wielokrotnie próbujesz pobrać kod BLIK, za każdym razem skraca się jego czas wyścielania. W takiej sytuacji zaloguj się do aplikacji. Może pobrać kod BLIK po zalogowaniu jak i przed, czas ponownie wydłuży się do maksymalnego.
08-12-2016 22:10
Niestety nawet po zalogowaniu i pierwszej próbie wygenerowania kodu pokazuje się on ok 2 sekund, chociaż po lewej stronie paska (tym pod kodem) wyświetla się 19s. potem 18s. i na tym koniec (przypuszczam, zę miał się wyświetlać 20 sek, natomiast po 2 znika...).
10-12-2016 16:05 | Edytowano: 10-12-2016 16:15
@chmurka32 Proszę, sprawdź czy w smartfonie data i czas jest poprawna (czy jest włączona opcja automatycznego ustawienia daty i czasu).
Nie pisałem o rozmytym skanie dowodu osobistego.
Dokument będzie czytelny. Wszystko będzie można z niego odczytać.
Chciałem tak jak to zrobiłem w innym banku - rozmyć tylko i wyłącznie zdjęcie twarzy
ab
... 09-09-2024Cześć.
Chciałem przetestować możliwość zakończenia ubezpieczenia przez aplikację mobilną - działa pięknie. Fajnie, że to wprowadziliście.
Wg umowy zobowiązany jestem utrzymywać ubezpieczenie przez 3 la
... 09-09-2024Update - udało się rozwiązać problem na Androidzie 9.
Okazało się że istnieją równolegle 2 wersje Android System Webview:
- Android System Webview, wersja 66.0... zainstalowany domyślnie na moim Androi
... 09-09-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
3 | |
1 | |
1 |