06-12-2016 11:06
07-12-2016 10:57
Jeśli wielokrotnie próbujesz pobrać kod BLIK, za każdym razem skraca się jego czas wyścielania. W takiej sytuacji zaloguj się do aplikacji. Może pobrać kod BLIK po zalogowaniu jak i przed, czas ponownie wydłuży się do maksymalnego.
08-12-2016 22:10
Niestety nawet po zalogowaniu i pierwszej próbie wygenerowania kodu pokazuje się on ok 2 sekund, chociaż po lewej stronie paska (tym pod kodem) wyświetla się 19s. potem 18s. i na tym koniec (przypuszczam, zę miał się wyświetlać 20 sek, natomiast po 2 znika...).
10-12-2016 16:05 | Edytowano: 10-12-2016 16:15
@chmurka32 Proszę, sprawdź czy w smartfonie data i czas jest poprawna (czy jest włączona opcja automatycznego ustawienia daty i czasu).
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zal
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |