06-12-2016 11:06
07-12-2016 10:57
Jeśli wielokrotnie próbujesz pobrać kod BLIK, za każdym razem skraca się jego czas wyścielania. W takiej sytuacji zaloguj się do aplikacji. Może pobrać kod BLIK po zalogowaniu jak i przed, czas ponownie wydłuży się do maksymalnego.
08-12-2016 22:10
Niestety nawet po zalogowaniu i pierwszej próbie wygenerowania kodu pokazuje się on ok 2 sekund, chociaż po lewej stronie paska (tym pod kodem) wyświetla się 19s. potem 18s. i na tym koniec (przypuszczam, zę miał się wyświetlać 20 sek, natomiast po 2 znika...).
10-12-2016 16:05 | Edytowano: 10-12-2016 16:15
@chmurka32 Proszę, sprawdź czy w smartfonie data i czas jest poprawna (czy jest włączona opcja automatycznego ustawienia daty i czasu).
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 4 | |
| 3 | |
| 3 |