14-04-2023 13:20
Dzień dobry. Wczoraj zrobiłam przelew przez Payu, na aplikacji ing była blokada tego przelewu, dzisiaj została zdjęta ,pieniądze zostały pobrane, a środki nadal nie trafiły na konto. Co mogę z tym zrobić?
14-04-2023 14:26
Cześć,
PayU wysyła emaile w którym możesz sprawdzić status traksakcji. Piszą w nim również że płatność dochodzi maksymalnie w kolejnym dniu roboczym. Na twoim miejscu sprawdziłbym maila.
PS polecam kartę wirtualną - masz tam prepaid, 3d secure (zatwierdzanie przelewu w aplikacji) i chargeback w razie gdyby sprzedający chciał Cię oszukać. W razie płatności PayU, czy blik pozostaje jedynie sąd.
15-04-2023 14:44
Tak jak napisał @Konto usunięte na maila powinnaś otrzymać potwierdzenie płatności przez PayU. Jeśli Twoja płatność dalej nie została wyjaśniona, proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub z naszą infolinią pod numerem: 32 357 00 69. Sprawdzimy Twoją płatność i jeśli będzie potrzeba przyjmiemy reklamację.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 4 | |
| 3 | |
| 3 |