- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Przelew
14-04-2023 13:20
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry. Wczoraj zrobiłam przelew przez Payu, na aplikacji ing była blokada tego przelewu, dzisiaj została zdjęta ,pieniądze zostały pobrane, a środki nadal nie trafiły na konto. Co mogę z tym zrobić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
14-04-2023 14:26
Re.: Przelew
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Cześć,
PayU wysyła emaile w którym możesz sprawdzić status traksakcji. Piszą w nim również że płatność dochodzi maksymalnie w kolejnym dniu roboczym. Na twoim miejscu sprawdziłbym maila.
PS polecam kartę wirtualną - masz tam prepaid, 3d secure (zatwierdzanie przelewu w aplikacji) i chargeback w razie gdyby sprzedający chciał Cię oszukać. W razie płatności PayU, czy blik pozostaje jedynie sąd.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
15-04-2023 14:44
Re: Przelew
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak jak napisał @Konto usunięte na maila powinnaś otrzymać potwierdzenie płatności przez PayU. Jeśli Twoja płatność dalej nie została wyjaśniona, proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub z naszą infolinią pod numerem: 32 357 00 69. Sprawdzimy Twoją płatność i jeśli będzie potrzeba przyjmiemy reklamację.
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość