Odpowiedz

Dzień dobry. Wczoraj zrobiłam przelew przez Payu, na aplikacji ing była blokada tego przelewu, dzisiaj została zdjęta ,pieniądze zostały pobrane, a środki nadal nie trafiły na konto. Co mogę z tym zrobić?

Odpowiedz
0 Lajków
Natkaka123
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
14-04-2023
Wiadomość 1 z 3 (4 732 wyświetleń)

Re.: Przelew

Cześć,

PayU wysyła emaile w którym możesz sprawdzić status traksakcji. Piszą w nim również że płatność dochodzi maksymalnie w kolejnym dniu roboczym. Na twoim miejscu sprawdziłbym maila.

PS polecam kartę wirtualną - masz tam prepaid, 3d secure (zatwierdzanie przelewu w aplikacji) i chargeback w razie gdyby sprzedający chciał Cię oszukać. W razie płatności PayU, czy blik pozostaje jedynie sąd.

Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 3 (4 719 wyświetleń)

Re: Przelew

Tak jak napisał @Konto usunięte na maila powinnaś otrzymać potwierdzenie płatności przez PayU. Jeśli Twoja płatność dalej nie została wyjaśniona, proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej lub z naszą infolinią pod numerem: 32 357 00 69. Sprawdzimy Twoją płatność i jeśli będzie potrzeba przyjmiemy reklamację. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianM
Moderator
Moderator icon
125
20
03-03-2023
Wiadomość 3 z 3 (4 657 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Płatności telefonem przez aplikację ING

Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się

...

16-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,

ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.

 

Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa

...

16-02-2025
Problem z logowaniem do Moje ING po dodaniu nowego telefonu

Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł

...

14-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy