29-05-2022 11:55
Dzień dobry. 15 marca zleciłem do banku ING przelew zagraniczny na kwotę 300 USD. Do dnia dzisiejszego odbiorca nie dostał pieniędzy. Od razu potrzebowali kupę papierów żeby potwierdzić ten przelew. Wysłałem to wszystko i to było zaakceptowano. Później się zacięło, "nic nie możemy zrobić", "przykro nam", "niestety nie możemy zwrócić Panu pieniędzy". Zwracałem się do banku już kilka razy z reklamacjami ale to nie daje żadnego efektu. Moim zdaniem te wszystkie problemy nie powinni mnie obchodzić i to bank powinien się martwic o należnym wykonaniu przelewu. A wychodzi odwrotnie. Już prawie trzy miesięcy walczę o ten przelew i nie widać końca.
31-05-2022 09:50
Dzień dobry,
z Twojej wiadomości wynika, że przelew wysłałeś z innego banku na konto osoby w naszym banku.
Jeśli odbiorca do tej pory nie otrzymał przelewu, powinieneś skontaktować się ze swoim bankiem. Tam, na podstawie zgłoszenia sprawa powinna być wyjaśniona.
Nie wiem, co było powodem, że musiałeś przedstawiać dokumenty, by potwierdzić ten przelew. Być może była wymagana jakaś korekta lub uzupełnienie danych w przelewie.
O szczegóły dopytaj proszę w banku nadawcy.
02-06-2022 23:01 | Edytowano: 02-06-2022 23:12
Wynika akurat ze wysłałem z konta ING bank do innego banku zagranicznego. ING bank słabo reaguje na moje zgłoszenia. Uważam że to nie moja sprawa wyjaśniać gdzie znajdują się pieniędzy. Za trzy miesięcy można było już to wyjaśnić. Ale to po prosty nie ich pieniędzy.
03-06-2022 23:12
W takiej sytuacji skontaktuj się z naszą infolinią lub czatem w bankowości internetowej, aby złożyć odwołanie od reklamacji. Na społeczności nie mamy dostępu do systemu, tu nic nie możemy dla Ciebie sprawdzić i wyjaśnić.
05-06-2022 23:33
Dlaczego ja musze zgłaszać odwołanie od reklamacji jak sytuacja nie jest rozwiązana?
06-06-2022 23:08
Przez nasze forum nie mamy wglądu do danych w systemie, ciężko nam się odnieść do Twojej sprawy i reklamacji, które złożyłeś. Prosimy, skontaktuj się w tej sprawie z nami przez infolinię +48 32 357 00 69 lub czat w Moim ING.
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |