Płatności

Odpowiedz

Przelew zagraniczny. Problem!

Dzień dobry. 15 marca zleciłem do banku ING przelew zagraniczny na kwotę 300 USD. Do dnia dzisiejszego odbiorca nie dostał pieniędzy. Od razu potrzebowali kupę papierów żeby potwierdzić ten przelew. Wysłałem to wszystko i to było zaakceptowano. Później się zacięło, "nic nie możemy zrobić", "przykro nam", "niestety nie możemy zwrócić Panu pieniędzy". Zwracałem się do banku już kilka razy z reklamacjami ale to nie daje żadnego efektu. Moim zdaniem te wszystkie problemy nie powinni mnie obchodzić i to bank powinien się martwic o należnym wykonaniu przelewu. A wychodzi odwrotnie. Już prawie trzy miesięcy walczę o ten przelew i nie widać końca. 

Odpowiedz
0 Lajków
stanspoling
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
29-05-2022
Wiadomość 1 z 6 (3 893 wyświetleń)

Re: Przelew zagraniczny. Problem!

Dzień dobry,
z Twojej wiadomości wynika, że przelew wysłałeś z innego banku na konto osoby w naszym banku.
Jeśli odbiorca do tej pory nie otrzymał przelewu, powinieneś skontaktować się ze swoim bankiem. Tam, na podstawie zgłoszenia sprawa powinna być wyjaśniona.
Nie wiem, co było powodem, że musiałeś przedstawiać dokumenty, by potwierdzić ten przelew. Być może była wymagana jakaś korekta lub uzupełnienie danych w przelewie.
O szczegóły dopytaj proszę w banku nadawcy. 


 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
531
120
04-09-2015
Wiadomość 2 z 6 (3 815 wyświetleń)

Re: Przelew zagraniczny. Problem!

[ Edytowane ]

Wynika akurat ze wysłałem z konta ING bank do innego banku zagranicznego. ING bank słabo reaguje na moje zgłoszenia. Uważam że to nie moja sprawa wyjaśniać gdzie znajdują się pieniędzy. Za trzy miesięcy można było już to wyjaśnić. Ale to po prosty nie ich pieniędzy.

Odpowiedz
0 Lajków
stanspoling
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
29-05-2022
Wiadomość 3 z 6 (3 749 wyświetleń)

Re: Przelew zagraniczny. Problem!

W takiej sytuacji skontaktuj się z naszą infolinią lub czatem w bankowości internetowej, aby złożyć odwołanie od reklamacji. Na społeczności nie mamy dostępu do systemu, tu nic nie możemy dla Ciebie sprawdzić i wyjaśnić.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
410
81
18-01-2021
Wiadomość 4 z 6 (3 704 wyświetleń)

Re: Przelew zagraniczny. Problem!

Dlaczego ja musze zgłaszać odwołanie od reklamacji jak sytuacja nie jest rozwiązana?   

Odpowiedz
0 Lajków
stanspoling
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
29-05-2022
Wiadomość 5 z 6 (3 624 wyświetleń)

Re: Przelew zagraniczny. Problem!

Przez nasze forum nie mamy wglądu do danych w systemie, ciężko nam się odnieść do Twojej sprawy i reklamacji, które złożyłeś. Prosimy, skontaktuj się w tej sprawie z nami przez infolinię +48 32 357 00 69 lub czat w Moim ING.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 6 z 6 (3 581 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy