19-04-2022 10:25
20-04-2022 10:36
Witam.
Przelew SEPA realizowany jest w ciągu 2/3 dni roboczych.
Może się zdarzyć, że przelew zostanie zaksięgowany na Twoim rachunku wcześniej.
Gdy przelew trafi do naszego banku, księgujemy go na koncie klienta tak szybko jak jest to możliwe.
**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
01-05-2022 17:02
02-05-2022 17:11
Nie pobieramy żadnej opłaty za przyjęcie przelewu w innej walucie. Zachęcam jednak do założenia konta walutowego i podania tego numeru do otrzymania przelewu https://www.ing.pl/indywidualni/konta-osobiste/konto-walutowe .
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 4 | |
| 3 | |
| 3 |