19-04-2022 10:25
20-04-2022 10:36
Witam.
Przelew SEPA realizowany jest w ciągu 2/3 dni roboczych.
Może się zdarzyć, że przelew zostanie zaksięgowany na Twoim rachunku wcześniej.
Gdy przelew trafi do naszego banku, księgujemy go na koncie klienta tak szybko jak jest to możliwe.
**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
01-05-2022 17:02
02-05-2022 17:11
Nie pobieramy żadnej opłaty za przyjęcie przelewu w innej walucie. Zachęcam jednak do założenia konta walutowego i podania tego numeru do otrzymania przelewu https://www.ing.pl/indywidualni/konta-osobiste/konto-walutowe .
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |