19-04-2022 10:25
20-04-2022 10:36
Witam.
Przelew SEPA realizowany jest w ciągu 2/3 dni roboczych.
Może się zdarzyć, że przelew zostanie zaksięgowany na Twoim rachunku wcześniej.
Gdy przelew trafi do naszego banku, księgujemy go na koncie klienta tak szybko jak jest to możliwe.
**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
01-05-2022 17:02
02-05-2022 17:11
Nie pobieramy żadnej opłaty za przyjęcie przelewu w innej walucie. Zachęcam jednak do założenia konta walutowego i podania tego numeru do otrzymania przelewu https://www.ing.pl/indywidualni/konta-osobiste/konto-walutowe .
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
4 | |
3 | |
2 | |
1 | |
1 |