Odpowiedz

Przelew z zagranicy

Witam
Jeśli osoba w Belgii ma konto w ING a ja mam ing w Polsce jeśli osoba zleci do mnie przelew SEPA powiedzmy do południa czy ja dostanę ten przelew w tym samym dniu ?
Odpowiedz
0 Lajków
Tetepusia
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
19-04-2022
Wiadomość 1 z 4 (4 945 wyświetleń)

Re: Przelew z zagranicy

Witam.
Przelew SEPA realizowany jest w ciągu 2/3 dni roboczych.
Może się zdarzyć, że przelew zostanie zaksięgowany na Twoim rachunku wcześniej.
Gdy przelew trafi do naszego banku, księgujemy go na koncie klienta tak szybko jak jest to możliwe.
 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
 

Odpowiedz
0 Lajków
DamianB
Były moderator
Były moderator icon
108
21
14-12-2020
Wiadomość 2 z 4 (4 917 wyświetleń)

Re: Przelew z zagranicy

Jeśli przelew będzie zlecony w euro na polskie złotówkowe konto ile wyniesie opłata za automatycznie przewalutowanie?
Odpowiedz
0 Lajków
Tetepusia
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
7
0
19-04-2022
Wiadomość 3 z 4 (4 741 wyświetleń)

Re: Przelew z zagranicy

Nie pobieramy żadnej opłaty za przyjęcie przelewu w innej walucie. Zachęcam jednak do założenia konta walutowego i podania tego numeru do otrzymania przelewu https://www.ing.pl/indywidualni/konta-osobiste/konto-walutowe



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
NataliaKr
Moderator
Moderator icon
449
84
18-01-2021
Wiadomość 4 z 4 (4 684 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konto osobiste walutowe EUR - jak wykonać ekspresowy przelew na Niemieckie konto

Przelew możesz zlecić z konta w złotych jako przelew walutowy lub bezpośrednio z konta walutowego. W przypadku trybu pilnego DZIŚ, przelew zostanie udostępniony w banku odbiorcy w tym samym dniu. Jeśl

...

12-03-2025
Re.: Ciągła aktywacja aplikacji

Jeśli w ciągu 90 dni nie zalogujesz się do aplikacji na zaufanym urządzeniu, automatycznie usuniemy je z Twoich zaufanych ze względu bezpieczeństwa. W tej sytuacji faktycznie wymagana jest ponowna akt

...

12-03-2025
Re.: Ogromny problem - jedna osoba w reprezentacji przy dwuosobowym schemacie akceptacji

Spróbuj proszę ponownie w tej sprawie napisać na czacie w bankowości lub zadzwoń na naszą infolinię dla przedsiębiorców pod numerem 32 357 00 24.

11-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy