Płatności

Odpowiedz

Przelew na konto zagraniczne

Witam
Zrobiłem przelew na konto zagraniczne w Euro z konta w walucie polskiej.
Wszystko poszło ok
Wyskoczyła mi informacja że przelew został zlecony do realizacji, ale nie pobrano mi tej kwoty z kąta.Także nie ma jej w historii.
Moje pytanie brzmi, czy ten przelew został przyjęty do realizacji w końcu?
Odpowiedz
0 Lajków
Gorzki86
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
11-08-2022
Wiadomość 1 z 4 (4 558 wyświetleń)

Re: Przelew na konto zagraniczne

Jeśli otrzymałeś informację, że przyjęliśmy przelew do realizacji, powinien być wysłany z Twojego konta.
Prawdopodobnie przelew zleciłeś po godzinie 17:00, dlatego nie widziałeś go rozliczonego w historii konta. Jest on wtedy widoczny w kolejnym dniu roboczym.
Możesz wtedy sprawdzić informację w zakładce Usługi - Ustawienia płatności - Zaplanowane płatności.


Przelewy w obcej walucie realizujemy w dni robocze, od poniedziałku do piątku, do godziny 17:00. Wysłane przelewy do tej godziny są widoczne w historii konta. 
Po tej godzinie, realizujemy je w kolejnym dniu roboczym. 

 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
557
125
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (4 502 wyświetleń)

Re: Przelew na konto zagraniczne

Dzień dobry
Wczoraj wykonałam 2 przelewy w trybie pilnym pierwszy przed 9:00 drugi przed 12:00 z konta walutowego do tej pory odbiorca nie otrzymał środków na konto tj do godz 10:50. Opłata została naliczona około 7 euro. Na moim koncie tych pieniędzy też nie ma. Co suę stało?
Odpowiedz
0 Lajków
Tessa5
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
19-06-2025
Wiadomość 3 z 4 (1 129 wyświetleń)

Re: Przelew na konto zagraniczne

Proszę, napisz do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Czat znajdziesz w dolnej części ekranu. Sprawdzimy te przelewy. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1126
224
07-06-2017
Wiadomość 4 z 4 (1 075 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Czekanie na karte

Karta powinna przyjść do Ciebie w ciągu 8 dni roboczych. Jeśli jej nie otrzymałeś, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to.

16-07-2025
Re: Koniec oprocentowania stalego i przejście na zmienne

1. Możesz wystąpić z wnioskiem o podwyższenie raty – wymagane będzie do tego zbadanie zdolności kredytowej. Wniosek składa się w placówce - miejscu spotkań. Po pozytywnej decyzji będzie potrzebna kole

...

16-07-2025
Re: Zobaczenie danych kart platniczych w Moim ING

W aplikacji mobilnej nie udostępniamy pełnych danych kart. Pełne dane kart są dostępne tylko na jej fizycznej formie. Kart przedpłaconych dla klientów indywidualnych powyżej 13 roku życia nie można do

...

15-07-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy