11-08-2022 20:03
12-08-2022 20:07
Jeśli otrzymałeś informację, że przyjęliśmy przelew do realizacji, powinien być wysłany z Twojego konta.
Prawdopodobnie przelew zleciłeś po godzinie 17:00, dlatego nie widziałeś go rozliczonego w historii konta. Jest on wtedy widoczny w kolejnym dniu roboczym.
Możesz wtedy sprawdzić informację w zakładce Usługi - Ustawienia płatności - Zaplanowane płatności.
Przelewy w obcej walucie realizujemy w dni robocze, od poniedziałku do piątku, do godziny 17:00. Wysłane przelewy do tej godziny są widoczne w historii konta.
Po tej godzinie, realizujemy je w kolejnym dniu roboczym.
Dzień dobry
Jestem na etapie składania wniosku o kredyty hipoteczny związany z zakupem nowego mieszkania (blok w budowie).
W miedzy czasie będę sprzedawał swoje dotychczasowe mieszkanie w związku z
... 13-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |