- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Przelew na konto zagraniczne
11-08-2022 20:03
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zrobiłem przelew na konto zagraniczne w Euro z konta w walucie polskiej.
Wszystko poszło ok
Wyskoczyła mi informacja że przelew został zlecony do realizacji, ale nie pobrano mi tej kwoty z kąta.Także nie ma jej w historii.
Moje pytanie brzmi, czy ten przelew został przyjęty do realizacji w końcu?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
12-08-2022 20:07
Re: Przelew na konto zagraniczne
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeśli otrzymałeś informację, że przyjęliśmy przelew do realizacji, powinien być wysłany z Twojego konta.
Prawdopodobnie przelew zleciłeś po godzinie 17:00, dlatego nie widziałeś go rozliczonego w historii konta. Jest on wtedy widoczny w kolejnym dniu roboczym.
Możesz wtedy sprawdzić informację w zakładce Usługi - Ustawienia płatności - Zaplanowane płatności.
Przelewy w obcej walucie realizujemy w dni robocze, od poniedziałku do piątku, do godziny 17:00. Wysłane przelewy do tej godziny są widoczne w historii konta.
Po tej godzinie, realizujemy je w kolejnym dniu roboczym.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość