Płatności

Odpowiedz

Przelew na konto zagraniczne

Witam
Zrobiłem przelew na konto zagraniczne w Euro z konta w walucie polskiej.
Wszystko poszło ok
Wyskoczyła mi informacja że przelew został zlecony do realizacji, ale nie pobrano mi tej kwoty z kąta.Także nie ma jej w historii.
Moje pytanie brzmi, czy ten przelew został przyjęty do realizacji w końcu?
Odpowiedz
0 Lajków
Gorzki86
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
11-08-2022
Wiadomość 1 z 4 (5 791 wyświetleń)

Re: Przelew na konto zagraniczne

Jeśli otrzymałeś informację, że przyjęliśmy przelew do realizacji, powinien być wysłany z Twojego konta.
Prawdopodobnie przelew zleciłeś po godzinie 17:00, dlatego nie widziałeś go rozliczonego w historii konta. Jest on wtedy widoczny w kolejnym dniu roboczym.
Możesz wtedy sprawdzić informację w zakładce Usługi - Ustawienia płatności - Zaplanowane płatności.


Przelewy w obcej walucie realizujemy w dni robocze, od poniedziałku do piątku, do godziny 17:00. Wysłane przelewy do tej godziny są widoczne w historii konta. 
Po tej godzinie, realizujemy je w kolejnym dniu roboczym. 

 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
563
125
04-09-2015
Wiadomość 2 z 4 (5 735 wyświetleń)

Re: Przelew na konto zagraniczne

Dzień dobry
Wczoraj wykonałam 2 przelewy w trybie pilnym pierwszy przed 9:00 drugi przed 12:00 z konta walutowego do tej pory odbiorca nie otrzymał środków na konto tj do godz 10:50. Opłata została naliczona około 7 euro. Na moim koncie tych pieniędzy też nie ma. Co suę stało?
Odpowiedz
0 Lajków
Tessa5
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
19-06-2025
Wiadomość 3 z 4 (2 362 wyświetleń)

Re: Przelew na konto zagraniczne

Proszę, napisz do nas na czacie po zalogowaniu do Mojego ING. Czat znajdziesz w dolnej części ekranu. Sprawdzimy te przelewy. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1138
226
07-06-2017
Wiadomość 4 z 4 (2 308 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

05-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest. 
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy