Odpowiedz

Problem z wpłatomatami

Witam.

 

Od jakiegoś czasu mam regularny kłopot z dokonywaniem wpłat we wpłatomatach ING. Chodzi między innymi o 2 wpłatomaty w Lublinie (w oddziale ING na ulicy T. Zana 39) oraz o wpłatomat Planet Cash w Lublinie (Leclerc, ul. T. Zana). Problem był zgłaszany kilka razy na infolinię. Jednak przy próbie kolejnej wpłaty za każdym razem widzę jedynie komunikat, że operacja nie może być zrealizowana. Stan konta i samą wypłatę mogę zrealizować. Karta też była sprawdzana przez pracowników ING za pomocą czatu i infolinii. Inne osoby posiadające kartę ING za każdym razem mogę dokonywać wpłat i dziwią mi się, że ja mam z tym problem.

 

Czy możliwe jest, że chip w karcie jest częściowo uszkodzony? Działa przy sprawdzeniu salda, płatnościach zbliżeniowych i wypłatach a nie działa przy wpłatach? Zwariować można - nie wiem już jak ten temat ugryźć :/

Odpowiedz
0 Lajków
DeKoszula
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
18-03-2020
Wiadomość 1 z 3 (3 665 wyświetleń)

Re: Problem z wpłatomatami

[ Edytowane ]

Rzeczywiście- dziwna sytuacja🙁
Czy w innych wpłatomatach także masz ten komunikat?
Możesz na naszej infolinii reklamować swoją kartę- nową otrzymasz do 8 dni roboczych na adres do korespondencji.
Nasza infolinia pod numerem 32 357 00 12 czynna jest całą dobę. 

Korzystasz z naszej aplikacji? Pamiętaj, że możesz za pomocą kodów BLIK między innymi wpłacać gotówkę na konto.
Informacje na ten temat znajdziesz tutaj.

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
68
29-01-2018
Wiadomość 2 z 3 (3 627 wyświetleń)

Re: Problem z wpłatomatami

O metodzie z Blikiem jako narzędziem do wpłat nie słyszałem. Dzięki za podpowiedź Emotikon: Szczęśliwy W wolnej chwili zapewne zdecyduję się na wymianę karty. Mam nadzieję, że to pomoże. Odpowiadając na zadane wcześniej pytanie: tak problem występuje regularnie we wszystkich wpłatomatach (ING jak i tych Planet Cash).

Odpowiedz
0 Lajków
DeKoszula
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
18-03-2020
Wiadomość 3 z 3 (3 602 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy